FANDOM

"Co wy wiecie o kosmosie..."
―Do czwórki Turbo Rangersów gdy chcieli do niego dołączyć[src]

Andros jest Czerwonym Kosmicznym Rangersem (ang. Red Space Ranger) oraz jednym z głównych bohaterów Sagi Zordona, choć pojawia się pierwszy raz w serii Power Rangers w kosmosie, której to jest główną postacią.

BiografiaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Andros to młodzieniec pochodzący z planety KO-35. Z charakteru jest bardzo nieśmiałą i nieco aspołeczną osobą. Tak jak inni mieszkańcy jego planety posiada zdolność telekinezy. Od zawsze pragnął zostać Power Rangersem wraz ze swoją młodszą siostrą Karone i swoim najlepszym przyjacielem Zhanem. Podczas jednej ze wspólnych zabaw Andros i Zhane oddalili się na chwilę od Karone, jednak gdy wracali zauważyli, że ktoś ją uprowadził. Andros nie dał rady powstrzymać porywacza i poprzysiągł, że odnajdzie siostrę za wszelką cenę.

Po wielu latach Andros i Zhane spełniają swoje marzenie i stają się Czerwonym i Srebrnym Rangersem. Dwa lata przed rozpoczęciem akcji serii w kosmosie KO-35 zostaje zaatakowane przez siły zła pod dowództwem Ciemnego Widma. Andros walczył wtedy z potężnym monstrum, które zdobyło nad nim przewagę i gdy przygotowało się do zadania mu ostatecznego ciosu, Zhane bez chwili wahania przyjął atak na siebie. Niestety rany, jakie odniósł, były bardzo poważne, przez co Andros postanowił umieścić go w komorze kriogenicznej i czuwać nad nim póki nie wyzdrowieje. Utrata najbliższych mu osób przemieniła go w samotnika.

W kosmosieEdytuj

Po usłyszeniu o porwaniu Zordona przez siły zła Andros postanowił go szukać. W tym celu pod przykryciem i po przemianie w Rangersa udał się na przyjęcie zorganizowane przez Sojusz Zła na którym to Ciemne Widmo wybrał swojego nowego generała - Astronemę, młodą księżniczkę zła. Niestety chłopak został zdekonspirowany i musiał ratować się ucieczką z powrotem na Astro Megastatek. Gdy przybył zastał tam piątkę intruzów - Alfę 6 oraz czterech Turbo Rangersów - T.J.'a, Carlosa, Ashley i Cassie, po czym wdał się z nimi w bójkę sądząc, że są mu wrodzy. Statek został jednak zaatakowany i był zmuszony do awaryjnego lądowania.

Po lądowaniu Andros ujawnia czwórce swą tożsamość, po czym Ashley w nim się zauroczyła. Naprawia Alfę dając mu nowy głos. Mimo wszystko odmawia połączenia sił z Rangersami z Ziemi z uwagi na swą przeszłość i słabą znajomość kosmosu przez bohaterów. Kiedy jednak zostają oni zaatakowani przez Astronemę i jej żołnierzy Alfa przekonuje Androsa by do nich dołączył. Chłopak w końcu się na to decyduje i daje czwórce Astro Morfery, a po wspólnej przemianie rozprawiają się z przeciwnikami. Choć pozwolił im mieszkać na Megastatku i walczyć wspólnie, to jednak dalej pozostał nieco skryty.

Dalsze losyEdytuj

Czerwony Kosmiczny RangerEdytuj

Kosm-czerw

Kostium Rangersa

Zordy

Uzbrojenie

Zobacz też Edytuj