FANDOM

"Wiesz, co jest najgorsze? Że to nie jest nawet masło. Zostaniemy zniszczeni... PRZEZ SZTUCZNY AROMAT!"
―Do Huntera w kinie, gdy zostali uwięzieni w pudełku z popcornem.[src]

Blake Bradley jest Granatowym Rangersem Gromu (ang. Navy Thunder Ranger) oraz jednym z głównych bohaterów Power Rangers Ninja Storm.

BiografiaEdytuj

Ninja-cn

Granatowy Ranger Gromu

Blake i Hunter Bradleyowie byli dwoma adoptowanymi braćmi, których rodzice byli uczniami Akademii Gromu rywalizującej z Akademią Wiatru. Niestety ich rodzice zostali zabici przez co chłopców wychował Mistrz Omino. Kiedy Ziemia padła ofiarą ataku Lothora Omino dał Bradleyom Morfery Gromu czyniąc z nich Power Rangersów. Blake został Granatowym Rangersem.

Bracia zostali zaciągnięci przez Lothora, który wmówił im, że to mistrz Kanoi zabił ich rodziców i że trzeba zabić jego oraz Rangersów Wiatru. Lothor ukrył przed chłopakami, że tak naprawdę to on jest winny tej zbrodni.

Podczas ostatecznej walki z siłami zła Blake i Hunter poświęcili swoje Zordy by zniszczyć Vexacusa. Okazało się, że przeżyli eksplozję, jednak starcili swoje moce. Mimo wszystko postanowili wspomóc uczniów Akademii Wiatru w ostatecznej rozprawie z Lothorem, który wpada ostatecznie do Otchłani Zła przez moce Shane'a, Tori i Dustina, którzy ratują świat.

Po zwycięstwie nad złymi ninja Rangersi ukończyli Akademię, zaś Blake postanowił kontynuować karierę w motokrosie jako jedyny spośród trójki motomaniaków w drużynie.

Odtwórcy Edytuj

Aktorem grającym Blake'a był Jorgito Vargas. W polskim dubbingu głosu użyczył mu Janusz Wituch.

Zobacz też Edytuj