FANDOM

"Za pomocą tego urządzenia dematerializującego zmniejszymy was do takich... albo takich rozmiarów. Po zmniejszeniu traficie do karty, w której zostaniecie... przez jakiś czas."
―Do Z i Jacka wyjaśniając, co stanie się po ich aresztowaniu.[src]

Bridge Carson jest Zielonym S.P.D. Rangersem (ang. S.P.D. Green Ranger) oraz jedną z głównych postaci w Power Rangers S.P.D..

BiografiaEdytuj

Spd-zi

Zielony S.P.D. Ranger

Bridge był jednym z kadetów S.P.D. w 2025 roku, którzy z rozkazu Komandora Crugera utworzyli Oddział B. Stał się on Zielonym Rangersem i aresztował Jacka i Z wspólnie z Syd i Skyem.

Jest mózgiem grupy oraz prawdopodobnie najbardziej dziwacznym z jej członków. Urodził się w 2005 roku lecąc samolotem, który przekroczył Międzynarodową Linię Zmiany Daty (jak to ujął "urodził się dzień przed swym dniem urodzenia") niecały tydzień przed swoją drugą podróżą w czasie i walką z Dino Rangersami. Jest żydem, lecz nie wyjaśniono, czy z pochodzenia czy z wiary. Ma wujka, u którego przez jakiś czas mieszkał i bawił się w tarzanie się w błocie jak świnie. Jego ulubionym jedzeniem jest tost z masłem. Przy wymowie słowa "maślany" Bridge macha palcami, jednak nie robi tego z własnej woli. Zwykle zadaje problematyczne pytanka lub wypowiada odzywki podchodzące pod absurd, co czasem denerwuje kolegów z grupy a nawet samego Crugera.

Po pokonaniu Troobian i Grumma Bridge pozostał w S.P.D.. Z racji awansu Skya na Czerwonego Rangersa, Bridge wszedł w jego miejsce jako nowy Niebieski Rangers.

W dwuczęściowym odcinku serii Operacja Overdrive zatytułowanym Niegdyś Ranger Bridge pojawia się jako Czerwony Ranger. Wyjaśnia to awansem Crugera na szefa S.P.D. i awansem Skya z Rangersa na komandora ziemskiego oddziału.

UmiejętnościEdytuj

Tak jak każdy z oddziału B, Bridge posiada paranormalne umiejętności, które odziedziczył po swych rodzicach-naukowcach biorących udział w projektowaniu uzbrojenia S.P.D.

Bridge posiada zdolność badania aury innych osób sprawdzając w ten sposób, czy mają dobre, czy złe zamiary. Robi to za pomocą gołych rąk, jednak może wystąpić u niego brak kontroli nad mocą, przez co nosi on rękawiczki. Kolejną umiejętnością Bridge'a jest nadludzka siła, którą zademonstrował w jednym z odcinków podnosząc samochód.

OdtwórcyEdytuj

Aktorem grającym Bridge'a był Matt Austin. W polskim dubbingu głosu użyczył mu Leszek Zduń.

Zobacz też Edytuj