FANDOM

Choobo
Choobo jest porucznikiem armii Lothora. Często zdobywał pracowników. Może on wzywać kule energii, które unieruchamiają wroga. W jednym z odcinków, pokazuje oznaki sympatii do Tori Hanson, twierdząc, że jest ładna. Ogólnie rzecz biorąc jest gapowatym i śmiesznym potworem.

Został awansowany na generała, kiedy uknuł plan, w którym Thunder Rangersi wrócą na ich stronę, by zniszczyć Wind Rangersów, raz na zawsze. Gdy nie udało mu się to, Choobo został wygnany ze statku Lothora.

Poprzysiągł zemstę i ukradł Zwój Mocy, który dał mu wielką moc i gigantyczne rozmiary. Został pokonany przez Megazorda Burzy, ale uratował go Lothor, tworząc z niego miniaturkę i zwierzątko domowe Marah. Później Lothor przywrócił go do normalnego stanu przypadkowo.

Podczas ostatniej bitwy między Ninja Storm Rangers i siłami Lothora, Choobo został pokonany przez Shane'a, który aktywował battlizer, choć nie jest jasne, czy został całkowicie zniszczony (zostało pokazane jak spadał do otchłani).

Dodatkowe informacjeEdytuj

Płeć: Mężczyzna
Typ wroga: Generał
Sezon: Ninja Storm
Pierwszy wystąp: Ninja Storm 1
Ostatni wystąp: Ninja Storm 38

Liczba epizodów,w

których wystąpił

38
Aktor: Bruce Hopkins

CiekawostkiEdytuj

  • Wystąpił w Power Rangers Super Legends.
  • Podczas gdy Choobo jest dość komiczną postacią, jego odpowiednik w Super Sentai, Chuuzubo, jest bardzo poważną postacią, bez jakichkolwiek zabawnych cech.
  • W polskiej wersji z dubbingiem jego imię jest wymawiane niewłaściwie. Powinno być wymawiane „czubo”, a jest wymawiane „hobo”.