FANDOM

Cole Evans - jest Czerwonym Wild Force Rangersem (ang. Red Wild Force Ranger) oraz głównym bohaterem Power Rangers Wild Force.

BiografiaEdytuj

Wild-czerw

Czerwony Wild Force Ranger

Cole Evans urodził się w 1982 roku jako syn dwójki naukowców Richarda i Elizabeth Evansów. Jako niemowlak został przez rodziców zabrany na wyprawę do Amazonii wraz z przyjacielem rodziny Viktorem Adlerem, który był zakochany w Elizabeth, jednak został skrzywdzony przez jej ślub z Richardem. Trójka naukowców odnalazła tajemnicze nasiona będące pozostałościami po Mistrzu Orgów. Zrozpaczony Viktor uznał, że pomogą mu one odegrać się na Evansach, zjadł je, stał się nowym Mistrzem Orgów i zabił Richarda i Elizabeth. Na szczęście ta ostatnia ukryła Cole'a w dziczy. Adler nie odnalazł niemowlaka, gdyż został on przygarnięty przez miejscowe dzikie plemię, które przyjęło go do siebie.

Życie w dziczy świetnie przygotowało Cole'a do bycia Rangersem. Wyostrzył swoje zmysły, nabył zwinność i umiejętność szybkiego myślenia. Gdy dorósł członkowie plemienia dali mu dwie rzeczy, które miały związek z jego przeszłością - zdjęcie rodziców oraz tajemniczy Klejnot Czerwonego Lwa. Z tym Cole wyruszył do miasta Turtle Cove by odszukać swe przeznaczenie. Szybko został odnaleziony przez księżniczkę Shaylę oraz czwórkę Power Rangersów - Maxa, Danny'ego, Alyssę i Taylor, a następnie został wybrany przez Czerwonego Lwa na Czerwonego Rangersa.

Cole przyzwyczaił się do życia w Animarii. Kocha dzicz i zwierzęta, potrafi rozumieć ich język i uczucia. Raz próbował odkryć, czy Orgi również mają serca, co skutkowało niepowodzeniem. Mimo wszystko Cole ma nieco kłopotów w przywyknięciu do życia cywilizowanego człowieka, ale z zapałem podejmuje się każdego wyzwania.

Po pokonaniu Mistrza Orgów Cole utracił swoje moce i pomaga zwierzętom. W ostatniej scenie serialu przychodzi na grób rodziców i Adlera.

Zobacz też Edytuj