FANDOM

Danny Delgado jest Czarnym Wild Force Rangersem (ang. Black Wild Force Ranger) oraz jednym z głównych bohaterów Power Rangers Wild Force.

BiografiaEdytuj

Wild-cza

Czarny Wild Force Ranger

Danny Delgado jest czwartym wojownikiem, który dołączył do drużyny. Został wybrany przez Czarnego Bizona na Czarnego Rangersa.

Danny jest cichym i potężnym mężczyzną o gołębim sercu. Jest najsilniejszym i najłagodniejszym Rangersem. Zanim został wojownikiem pracował w kwiaciarni, gdzie zakochał się w swojej współpracowniczce Kendall, jednak był za bardzo nieśmiały by wyjawić jej swoje uczucia. W wolnych chwilach opiekuje się kwiatami rosnącymi na Animarii. Oprócz nieśmiałego charakteru Danny ma lęk wysokości, co raz niemalże doprowadziło go do śmierci, jednak został uratowany przez Maxa. Dwójka stała się najlepszymi przyjaciółmi.

Sprawa z Kendall rozwiązała się podczas ataku Suknioorga, kiedy to Danny odkrył, że inny chłopak zaleca się do Kendall. Potem została zaatakowana przez Suknioorga i odkryła tajemnicę Danny'ego, który przemienił się w Rangersa by ją chronić. Dziewczyna obiecała nie zdradzać nikomu jego tajnej tożsamości, zaś Danny zdecydował, że nie może być z nią razem, gdyż kolidowałoby to z jego obowiązkami.

Po pokonaniu Mistrza Orgów Danny postanowił wyjechać wraz z Maxem w podróż dookoła świata.

CiekawostkiEdytuj

  • Danny nosi to samo nazwisko, co Z z serii Power Rangers SPD, jednak nie wiadomo, czy są ze sobą spokrewnieni.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki