FANDOM

Eric Myers jest Quantum Rangersem (ang. Quantum Ranger) oraz jedną z głównych postaci w serialu Power Rangers Time Force.

BiografiaEdytuj

Eric Myers był kolegą ze studiów Wesa Collinsa z którym dzielił zamiłowanie do sztuk walki. W przeciwieństwie do Wesa pochodzi z biednej rodziny, zaś wszystkie jego osiągnięcia spowodowane były ciężką pracą. Wes zawsze traktował Erika jak przyjaciela, czego dowodem było odmówienie przez niego udziału w imprezie na którą wstęp mieli tylko bogaci studenci. Eric mimo wszystko czuł uraz do niego, a w ostateczności rzucił studia.

Eric został członkiem Silver Guardians - sformowanej przez ojca Wesa płatnej formacji do walki z mutantami. Podczas jednej z walk z mutantami na oczach Erica i swego ojca Wes własnym ciałem ochronił członków Silver Guardians, jednak pękła mu szybka w kasku, co ujawniło jego twarz i tożsamość. Eric próbował przekonać Wesa by słuchał swojego ojca, jednak ten pozostał nieugięty i zdecydował się chronić ludzi za darmo.

Kiedy Rangersi zaczęli poszukiwania zaginionej mocy Quantum Rangersa, Eric pokuszony chęcią awansu w formacji, która straciła przywódcę, zdecydował się zdobyć morfer przed nimi. Po znalezieniu i ukryciu go w opuszczonej fabryce spotkał Wesa i Circuita, którzy starali się odwieść go od żądzy użycia mocy. Ostatecznie Eric zakłada morfer i przemienia się w Quantum Rangersa. Gdy Rangersi dowiadują się o zaginionym w czasie robocie przypominającym tyranozaura - Q-Rexie - Eric postanawia go zdobyć podróżując do ery dinozaurów wraz z Wesem, który starał się go powstrzymać. Ostatecznie po kilku perypetiach z mutantami zdobywa panowanie nad maszyną, a także zostaje awansowany na lidera Silver Guardians. Ponadto dowiedział się o pochodzeniu Jen, Katie, Tripa i Lucasa i próbował bezskutecznie przeciągnąć ich na swoją stronę. Jen mimo wszystko prosi go, aby nie ujawniał ojcu Wesa prawdy o nich. Eric wielokrotnie pomaga Rangersom, choć czasem stanowi dla nich utrapienie z uwagi na swój arogancki charakter.

Podczas ostatecznego ataku Ransika i szalonego Fraxa Eric zostaje postrzelony w rękę przez Cyklobota i oddaje Quantum Morfer Wesowi aby ten mógł w zastępstwie pokierować Q-Rexem. Po zwycięstwie nad Fraxem i aresztowaniu Ransika i Nadiry Eric bierze udział w pożegnaniu odlatujących do przyszłości Rangersów. Ponadto Wes godzi się dołączyć do Silver Guardians i dowodzić formacją wraz z Erikiem.

Eric pojawia się dwukrotnie w serii Wild Force, za pierwszym razem wraz z pozostałymi Rangersami pomagając Wild Force Rangersom w walce z Mutorgami, a za drugim wraz z Wesem i pozostałymi ośmioma Czerwonymi Rangersami w specjalnym odcinku Forever Red, w którym ostatecznie niszczą odradzające się Mechaniczne Imperium. Ponadto zaczął żywić uczucia do Taylor Earhardt.

Quantum RangerEdytuj

Time-quantum

Kostium Rangersa

Uzbrojenie

Zordy

CiekawostkiEdytuj

  • Eric w początkowym zamyśle twórców miał zginąć pod koniec serii tak jak Naoto Takizawa - jego pierwowzór z Mirai Sentai Timeranger. Odstąpiono od tego, jednak scena śmierci Erika została nakręcona.
  • Quantum Ranger jest do tej pory jedynym Czerwonym Rangersem, który jest szóstym członkiem drużyny.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki