FANDOM

Eugene Skullovitch pseudonim Czacha (ang. Skull) jest jedną z głównych postaci serii Power Rangers. Jest nieodłącznym kompanem Farkasa "Mięśniaka" Bulkmeiera, z którym tworzy duet komediowy przewijający się przez pierwsze sześć sezonów.

Biografia Edytuj

Mighty Morphin Edytuj

Zeo Edytuj

Turbo Edytuj

W kosmosieEdytuj

W tej serii Czacha i Mięśniak pierwszy raz pojawiają się, gdy namierzają lecące na Ziemię UFO. Poprzez ogłoszenie poznają profesora Phenomenusa, podstarzałego "szalonego", choć wybitnego naukowca, który chce odkryć istnienie kosmitów. Profesor zainspirował dwójkę, która następnie do niego dołączyła. Często krzyżują swe drogi z Rangersami, wdają się w sytuację z potworami Astronemy szukając obcych form życia. Czacha, Mięśniak i Profesor biorą czynny udział w walce z siłami zła w ostatnich dwóch odcinkach serii. Podczas ataku Astronemy poszukującej Rangersów Mięśniak i Czacha zaczynają bunt mówiąc, że są Niebieskim i Czarnym Rangersem. Za nimi staje Profesor, a następnie wszyscy obecni ludzie. Mięśniak i Czacha dowodzą szarżą na wojska zła i walczą przeciw nim wspólnie z Rangersami. Kiedy Andros zniszczył Zordona znikają wszyscy żołnierze Astronemy, a Ziemianie odnoszą sukces i świętują pokonanie zła.

Zagubiona galaktyka Edytuj

Czacha wraz Mięśniakiem i Profesorem postanowił przeprowadzić się na kolonię Terra Venture, jednak zaspał na lot i został na Ziemi.

Wild Force Edytuj

Czacha i Mięśniak pojawiają się w odcinku Forever Red, w którym prowadzą mały bar w ośrodku wypoczynkowym, gdzie wypoczywał Tommy. Podają mu telefon od Cartera zbierającego dawnych Czerwonych Rangersów.

Samurai Edytuj

Czacha2.jpg

Czacha po latach

Czacha w tej serii nie pojawia się aż do ostatniego odcinka. Na samym początku Samurai wysyła do Mięśniaka swojego syna - Spike'a aby ten wziął go pod opiekę. Nie powiedziano jednak, kto jest matką chłopaka.

W ostatnim odcinku Super Samurai następuje pierwsze od niemalże 10 lat spotkanie Czachy i Mięśniaka, kiedy to Czacha przyjechał limuzyną po Spike'a. Nie jest powiedziane, jak dorobił się fortuny, choć prawdopodobnie wykorzystał swój talent do gry na fortepianie i został muzykiem. Czacha i Mięśniak zdecydowali ponownie się spotkać. Kiedy limuzyna odjeżdża Czacha i Spike machają Mięśniakowi na pożegnanie i zostają uderzeni przez barierkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Czacha jest drugą najczęściej występującą postacią w uniwersum Power Rangers (254 odcinki) ustępując miejsca jedynie Mięśniakowi. Na trzecim miejscu znajduje się Tommy Oliver.
  • Powodem przemiany Czachy i Mięśniaka w małpy na początku serii Turbo było kręcenie zdjęć do niewypuszczonego na światło dzienne spin-offu serialu, w którym owa dwójka była głównymi postaciami. W tamtym czasie Narvy i Schrier nie mogli pogodzić dwóch produkcji ze sobą, jednak użyczyli głosu swym przemienionym bohaterom. Gdy producenci odwołali kręcenie spin-offu, obaj aktorzy wrócili do serialu.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki