FANDOM

"Naucz nas, jak prać innych."
―Do Jasona podczas jego zajęć karate.[src]
"Chwileczkę. Posłuchajcie mnie. Rangersi jak do tej pory nigdy nas nie zawiedli. Musimy uwierzyć, że tu przybędą."
―Do ludzi w noc, kiedy Astronema nakazała wydać jej Rangersów[src]

Farkas Bulkmeier pseudonim Mięśniak (ang. Bulk) jest jedną z głównych postaci serii Power Rangers. Jest nieodłącznym kompanem i "szefem" Eugene'a "Czachy" Skullovitcha, z którym tworzy duet komediowy przewijający się przez pierwsze sześć sezonów. Podczas występów w sezonie Samurai jego wspólnikiem jest syn Czachy - Spike Skullovitch.

Biografia Edytuj

Mighty Morphin Edytuj

Zeo Edytuj

Turbo Edytuj

W kosmosieEdytuj

W tej serii Mięśniak i Czacha pierwszy raz pojawiają się, gdy namierzają lecące na Ziemię UFO. Poprzez ogłoszenia poznają profesora Phenomenusa, podstarzałego "szalonego", choć wybitnego naukowca, który chce odkryć istnienie kosmitów. Profesor zainspirował dwójkę, która następnie do niego dołączyła. Często krzyżują swe drogi z Rangersami, wdają się w sytuację z potworami Astronemy szukając obcych form życia. Czacha, Mięśniak i Profesor biorą czynny udział w walce z siłami zła w ostatnich dwóch odcinkach serii. Podczas ataku Astronemy poszukującej Rangersów Mięśniak zaczyna bunt Ziemian przeciwko niej mówiąc jej, że jest Niebieskim Rangersem. Za nim stają Czacha i Profesor, a następnie wszyscy obecni ludzie. Mięśniak i Czacha dowodzą szarżą na wojska zła i walczą przeciw nim wspólnie z Rangersami. Kiedy Andros zniszczył Zordona znikają wszyscy żołnierze Astronemy, a Ziemianie odnoszą sukces i święcą pokonanie zła.

Zagubiona galaktyka Edytuj

Mięśniak wraz z Czachą i Profesorem postanowili uczestniczyć w nowym projekcie ludzkości - kolonii kosmicznej Terra Venture - na której to postanowili zamieszkać. Niestety Czacha zaspał wylot z Ziemi, przez co polecieli tylko Mięśniak i Profesor. Na kolonii założyli mały bar.

Wild Force Edytuj

Czacha i Mięśniak pojawiają się w odcinku Forever Red, w którym prowadzą mały bar w ośrodku wypoczynkowym, gdzie wypoczywał Tommy. Podają mu telefon od Cartera zbierającego dawnych Czerwonych Rangersów.

Samurai Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Z powodu błędu tłumacza Mięśniak jest w polskim dubbingu serii Samurai nazywany Bolkiem, co ma związek z wymową jego ksywki po angielsku.
  • Mięśniak jest najczęściej występującą postacią w całym uniwersum Power Rangers (287 odcinków). Na drugim miejscu znajduje się Czacha, a na trzecim Tommy Oliver.
  • Powodem przemiany Czachy i Mięśniaka w małpy na początku serii Turbo było kręcenie zdjęć do niewypuszczonego na światło dzienne spin-offu serialu, w którym owa dwójka była głównymi postaciami. W tamtym czasie Narvy i Schrier nie mogli pogodzić dwóch produkcji ze sobą, jednak użyczyli głosu swym przemienionym bohaterom. Gdy producenci odwołali kręcenie spin-offu, obaj aktorzy wrócili do serialu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki