FANDOM

""As Pik!" ("スペードエース!" Supeedoeesu!)"
―Prezentacja przed walką.[src]

Gorou Sakurai (桜井五郎 Sakurai Gorou) jest Asem Pik (スペードエース Supeedoeesu, Spade Ace) oraz byłym liderem JAKQ.

BiografiaEdytuj

Gorou Sakurai jest 24-letnim japońskim pentatlonistą, zdobywcą złotego medalu olimpijskiego i wszechstronnie uzdolnionym sportowcem - świetnie opanował karate, dżudo, łucznictwo oraz jazdę konną. Z uwagi na jego zdolności Dżoker zaproponował mu dołączenie do JAKQ i walkę z CRIME, ale Sakurai odrzucił ofertę. Po tym wydarzeniu przejeżdżając w nocy samochodem zauważył płonącą taksówkę. Znajdowała się w niej poważnie ranna policjantka Karen Mizuki, która wracała z jej ojcem do domu. Dostarczył ją do szpitala, gdzie postanowiła dołączyć do JAKQ. Sakurai ostatecznie zgodził się porzucić karierę i sam zechciał dołączyć do grupy jako As Pik.

Z charakteru jest on urodzonym liderem, pewnym siebie i posiadającym poczucie sprawiedliwości. Swoich zdolności używa do analizowania zdolności przeciwnika i odnalezienia jego słabych punktów. W trakcie serii zaczyna żywić, odwzajemnione zresztą, uczucia do Karen. Jako As Pik jest zasilany energią jądrową. Kiedy do JAKQ dołącza Wielka Jedynka, którym jest ich nowy przełożony - Soukichi Banba - Sakurai oddaje mu pozycję lidera drużyny, choć jeśli drużyna jest na misji we czwórkę, to dalej sprawuje przywództwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki