FANDOM

Hyperspace

Centrum Badawcze Transportu/Ciało Mesjasza w hiperprzestrzeni

Hiperprzestrzeń (亜空間, Akūkan, dosł. "podprzestrzeń") to kieszonkowy wymiar, o którym Yousuke Sakurada miał wiedzę podczas pracy w Centrum Zarządzania Energią 13 lat temu. Niezbyt wiele wiadomo o tym wymiarze, za wyjątkiem tego że jest to pustkowie z pozostałością technologii. Kiedy wirus Mesjasz zaatakował Centrum Badawcze Transportu, Sakurada zdecydował się go uwięzić poprzez objęcie kwarantanną całą placówkę i "przetransportowanie" (w formie teleportacji) jej prosto do Hiperprzestrzeni.

W Hiperprzestrzeni, Mesjasz przejął całą placówkę poprzez zaabsorbowanie zdigitalizowanych naukowców i tym samym był w stanie kontrolować wszelką ich technologię, łącznie MegaZord. Również zaczął wykorzystywać zbiornik placówki jako własny silos Enetronu. Później wysyłał swojego poddanego awatara Entera by użyć technologii "Metawirusa" na ziemskich urządzeniach, a nawet na ludziach. Stworzone przez Metawirusy Metaloidy miały działać w postaci sygnału dla przejętych przez Mesjasza MegaZordów by mogły wejść w wymiar Ziemi i pozyskać Enetron. Ten proces wówczas miał pozwolić Vaglassowi Mesjasza wyrwać się z Hiperprzestrzeni i samemu się przedostać na Ziemię.

Masato Jin, inżynier który pracował w oddzielnym bloku placówki, później zaczął kraść Enetron pozyskany dla Mesjasza w Hiperprzestrzeni. Również wysłał na Ziemię swojego awatara, poprzez sygnał nadawany przez jego Druhoroida Beet J. Staga w celu bardziej bezpośredniego powstrzymania działań Mesjasza na Ziemi, z pomocą pochłoniętych przez wirus naukowców, którzy mu pomagali w tajemnicy.

Chociaż Hiromu Sakurada postawił za cel odzyskanie uwięzionych w Hiperprzestrzeni swoich rodziców i innych ludzi, Masato nigdy nie zdradził mu prawdziwego losu swoich towarzyszy, dopóki Go-Bustersi i on nie starli się osobiście z Mesjaszem-Ogniwem. Po porażce Mesjasza, Hiperprzestrzeń zaczęła stawać się niestabilna, choć Megazordy Vaglass wciąż były wysyłane na Ziemię. Właśnie z powodu rozpadającego się wymiaru, Masato wybrał Hiperprzestrzeń jako ostatnie pole bitwy Go-Bustersów z Enterem. Ostatecznie cały wymiar został zniszczony po finałowej destrukcji Entera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki