FANDOM

Hunter Bradley jest Purpurowym Rangersem Gromu (ang. Crimson Thunder Ranger) oraz jednym z głównych bohaterów Power Rangers Ninja Storm.

BiografiaEdytuj

Ninja-cczerw.png

Purpurowy Ranger Gromu

Hunter i Blake Bradleyowie byli dwoma adoptowanymi braćmi, których rodzice byli uczniami Akademii Gromu rywalizującej z Akademią Wiatru. Niestety ich rodzice zostali zabici przez co chłopców wychował Mistrz Omino. Kiedy Ziemia padła ofiarą ataku Lothora Omino dał Bradleyom Morfery Gromu czyniąc z nich Power Rangersów. Hunter został Purpurowym Rangersem i z racji bycia starszym od Blake'a przewodzi dwójce.

Bracia zostali zaciągnięci przez Lothora, który wmówił im, że to mistrz Kanoi zabił ich rodziców i że trzeba zabić jego oraz Rangersów Wiatru. Lothor ukrył przed chłopakami, że tak naprawdę to on jest winny tej zbrodni.

Podczas ostatecznej walki z siłami zła Blake i Hunter poświęcili swoje Zordy by zniszczyć Vexacusa. Okazało się, że przeżyli eksplozję, jednak starcili swoje moce. Mimo wszystko postanowili wspomóc uczniów Akademii Wiatru w ostatecznej rozprawie z Lothorem, który wpada ostatecznie do Otchłani Zła przez moce Shane'a, Tori i Dustina, którzy ratują świat.

Po zwycięstwie nad złymi ninja Rangersi ukończyli Akademię, zaś Hunter postanowił pozostać w Akademii Gromu jako instruktor.

OdtwórcyEdytuj

Aktorem grającym Huntera był Adam Tuominen. W polskim dubbingu głosu użyczył mu Robert Tondera, jednak w serii Dino Grzmot zrobił to Dariusz Odija.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki