FANDOM

Jastrzębiozord (ang. Falconzord) - drugi Zord należący do Białego Rangersa - Tommy'ego, występujący w Sezonie trzecim oryginalnej serii.

Historia Edytuj

Jastrzębiozord został stworzony przez Ninjora i dany Tommy'emu, który odzyskał swoje moce Białego Rangersa. Zord ten był uzbrojony w promienie wystrzeliwane z dzioba lub ze skrzydeł oraz służył do kontroli Ninja Zordów, które bez niego nie były w stanie działać. Ta wada została wykorzystana przez Ritę i Zedda, którzy nakazali zaczarowanej Kat ukraść go i zostawić na Księżycu. Spowodowało to wyścig Rangersów i sił zła o Szogun Zordy. Zedd zamienił Jastrzębiozorda w ptaszka, zaś Płetwiarz opierając się na mechanizmie działania maszyny przejął na krótko kontrolę nad Szogun Zordami, które odzyskali Rangersi. Aby uniknąć takich sytuacji Billy zamontował w obu Megazordach kontrolery w kształcie Jastrzębiozorda, dzięki czemu mogły one działać samodzielnie.

Kiedy Mistrz Zła zmienia Rangersów w dzieci odkrywają oni, że na pokładzie Jastrzębiozorda znajdował się Kryształ Zeo, który może ich przywrócić do normalnych postaci. Billy, który wrócił do postaci nastolatka za pomocą Monet Mocy, jednorazowo użył zdalnie sterowanego Szogun Mega Jastrzębiozorda. Zord ten został użyty ostatni raz przez Rangersów z Aquitara i prawdopodobnie w serii Zeo Billy przerabia go na któregoś z Zeozordów.

Połączenia Edytuj

Jastrzębiozord mógł połączyć się z Ninja Megazordem w Ninja Mega Jastrzębiozorda (ang. Ninja Mega Falconzord) albo z Szogun Megazordem w Szogun Mega Jastrzębiozorda (ang. Shogun Mega Falconzord). W pierwszym przypadku doczepiał się do pleców Megazorda tworząc skrzydła umożliwiające mu lot. W drugim zaś wchodził między ramiona Megazorda tworząc działka.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki