FANDOM

Jennifer Scotts jest Różowym Time Force Rangersem (ang. Pink Time Force Ranger) oraz jedną z głównych postaci Power Rangers Time Force.

BiografiaEdytuj

Jen Scotts pochodzi z roku 3000, a do roku 2001 przybyła wraz z Lucasem, Katie i Tripem w celu schwytania Ransika. Jest oschłą przywódczynią drużyny uparcie skupiającą się na swojej misji z powodów personalnych.

Będąc kiepskim rekrutem w policji Jen została wzięta pod skrzydło swojego przełożonego - Alexa, w którym z wzajemnością się zakochała. Wraz z nim i jej towarzyszami uczestniczyła w aresztowaniu Ransika oraz jego procesie. Niestety Ransik uciekł z wiozącego go konwoju kierowanego przez Lucasa i wkrótce na jej oczach zabił w walce Alexa, a następnie uciekł ze swoim gangiem do roku 2001. Jen i pozostali postanowili ścigać go i statkiem dotarli w przeszłość. Grupa odnalazła Chrono Morfery, jednak do aktywacji wszystkich była potrzebna jeszcze piąta osoba. Mimo niechęci Jen do włączenia urządzeń wybrali tubylca Wesa Collinsa, który wyglądał tak samo jak Alex. Po pierwszej walce Jen zabiera Wesowi Morfer, jednak oddaje mu go po tym, gdy uratował drużynę na prośbę Tripa. Grupa postanowiła zamieszkać w opuszczonej wieży zegarowej, która kiedyś należała do przedsiębiorstwa pracy dorywczej, co postanowili kontynuować. Po pewnym czasie zamieszkał z nimi Wes, gdyż był znudzony życiem bogacza. Ponadto kiedy jego ojciec odkrył tożsamości Rangersów, Jen i reszta odmówili przyłączenia się do niego i walki z mutantami za pieniądze.

Jen z czasem zaczyna żywić uczucia do Wesa, jednak kiedy do roku 2001 przybył Alex, który okazał się przeżyć walkę z Ransikiem, Jen wpadła w rozterki miłosne, którego z nich kocha bardziej. Ostatecznie aroganckie zachowanie Alexa wobec drużyny i niej samej powoduje, że Jen po spowodowanej przez niego przegranej odrzuca go wypominając mu, że nie traktuje drużyny jak swoich przyjaciół. Mimo wszystko targające ją uczucia nie zakończyły się.

Kiedy Ransik przeprowadza ostateczny atak, a dziura czasoprzestrzenna zostaje otwarta, Wes decyduje się odesłać Jen, Lucasa, Katie i Tripa do ich czasów i walczyć samemu. W 3000 roku Jen dowiaduje się, że Wes zginął, a ich wspomnienia z przeszłości mają być wykasowane. Jen odrzuca Alexa, a drużyna buntuje się i wraca do roku 2001 aby pomóc Wesowi i Erikowi w walce z Fraxem. Dziewczynie ostatecznie udaje się schwytać Ransika, który poddał się dobrowolnie z powodu przemiany osobowości w jego córce. Po wygranej walce Rangersi z przyszłości muszą wrócić do swych czasów, co powoduje pożegnanie Jen z Wesem.

Jen i pozostali Time Force Rangersi powracają w serii Wild Force, gdzie wraz z Ransikiem i Nadirą wspierają walczących z Mutorgami Wild Force Rangersów. Nie jest powiedziane, czy Jen i reszta wróciła do swoich czasów, czy postanowiła zostać z Wesem.

Rożowy Time Force RangerEdytuj

Time-r

Kostium Rangera

Uzbrojenie

Zordy

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki