FANDOM

Power Rangers Furia Dżungli (ang. Power Rangers Jungle Fury) – amerykański serial, szesnasty sezon serii Power Rangers. Premierowo emitowany był na kanale ABC Family od 28 lutego do 3 listopada 2008. Liczył 32 odcinki.

W Polsce serial był emitowany raz. Premierowa emisja rozpoczęła się 1 września 2009 na kanale Jetix (od 19 września Disney XD).

FabułaEdytuj

Dziesięć tysięcy lat temu zły demon Dai Shi został zapieczętowany przez mistrzów kung fu z tajemniczego Zakonu Szpona. Jednakże zło wydostało się z więzów, zaś do jego powstrzymania mistrzowie wybierają trójkę nowych adeptów - Theo, Lily i Jarroda. Niestety Jarrod z powodu swojej arogancji zostaje wyrzucony z Zakonu, a w jego miejsce trafia nowicjusz Casey. Jarrod przypadkowo otwiera skrzynię, w której znajduje się Dai Shi przez co uwalnia go. Demon po zabiciu mistrza Rangersów - Mao - postanawia opętać Jarroda i wskrzesić swoich pobratymców. Casey, Theo i Lily trafiają pod opiekę nowego mistrza - RJ'a, który daje im morfery dzięki którym staną się Power Rangers Furii Dżungli i będą walczyć przeciw Dai Shi.

RangersiEdytuj

GłówniEdytuj

Czerwony Ranger Furii Dżungli Casey Rhodes
Niebieski Ranger Furii Dżungli Theo Martin
Żółty Ranger Furii Dżungli Lily Chilman
Ranger Wilka Robert "RJ" James
Ranger Nosorożca Dominic Hargan

Pozostali RangersiEdytuj

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

ObsadaEdytuj

Wersja polskaEdytuj

Zobacz teżEdytuj