FANDOM

KO-35 jest zamieszkałą przez ludzi planetą znajdującą się w systemie Karova. Z KO-35 pochodzą Andros, jego siostra Karone oraz Zhane. Najprawdopodobniej to tam, dzięki współpracy Zordona z miejscowymi naukowcami zostały stworzone moce Kosmicznych Rangersów a także zbudowany został Astro Megastatek.

Dwa lata przez akcją Power Rangers w kosmosie nastąpił tam atak sił zła. Mieszkańcy stworzyli ruch oporu, zaś Andros i Zhane zostali wybrani przez Zordona na tamtejszych Rangersów. Podczas ataku jednego z potężniejszych monstrów poważnie ucierpiał Zhane przez co Andros musiał umieścić go w komorze kriogenicznej aby podtrzymać go przy życiu.

Wiele lat wcześniej planeta została nawiedzona przez Ciemnokondę, który uprowadził stamtąd Karone aby uczynić ją nową księżniczką zła. Od tamtej pory Andros poszukuje swojej siostry.

Podczas ostatecznej bitwy z siłami zła KO-35 zostało zaatakowane przez Mechaniczne Imperium, zaś w obronie planety stanęli Niebieski Senturion i Ranger Widmo. Śmierć Zordona wyswobodziła planetę zamieniając najeźdźców w pył. Początkowo Andros, Zhane i Karone zamierzali wrócić na rodzinną planetę, jednak zdecydowali, że ich dom jest wśród ziemskich Rangersów.

W okolicach 2025 na orbicie KO-35 SPD wybudowało więzienie. Najprawdopodobniej, z uwagi na podobieństwo wizualne do Kosmicznych Rangersów, stworzono tam moce Oddziału A.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki