FANDOM

Kakure Daishougun (jap. 隠大将軍 Kakuredaishougun, dosłownie Ukryty Wielki Generał) jest drugim robotem Kakurangersów oraz trzecim z Trzech Boskich Szogunów, który pojawił się w serialu. Powstaje on z połączenia pięciu Chouninjuu.

ChouninjuuEdytuj

Chouninjuu (jap. 超忍獣, dosł. Super Bestie Ninja) są komponentami Kakure Daishouguna. Podobnie jak Boscy Generałowie posiadają własną wolę i mogą mówić. Aby uzyskać ich pomoc Kakurangersi musieli zdobyć pięć zwojów ninja, za pomocą których wzywają je stosując technikę Chouninjuu no Jutsu.

God SaruderEdytuj

God Saruder (jap. ゴッドサルダー Goddosarudaa) jest Chouninjuu Ninja Czerwonego. Zadebiutował w odcinku 25. By zdobyć jego zwój Sasuke musiał pomóc dziewczynie o imieniu Reika będącej tak naprawdę motylem i nauczyć się, że jego misją jest ochrona nie tylko ludzi, ale też innych istot. Z wyglądu God Saruder przypomina małpę oraz samuraja i uzbrojony jest w dwa miecze, które mogą połączyć się w jeden. Formuje prawą rękę Kakure Daishouguna. Jego nazwa pochodzi od słowa saru oznaczającego małpę.

God KarkEdytuj

God Kark (jap. ゴッドカーク Goddokaaku) jest Chouninjuu Ninja Białego. Z wyglądu przypomina żurawia i jest jedyną żeńską Chouninjuu i jedyną z nich, która umie latać. Zadebiutowała w odcinku 26. By zdobyć jej zwój Tsuruhime musiała chronić cztery lalki przypominające jej kompanów i nauczyć się, że w byciu liderem nie jest ważne bycie najsilniejszym, ale chronienie i pomaganie swojej drużynie. God Kark formuje głowę Kakure Daishouguna. Jej nazwa pochodzi od alternatywnego czytania znaku kanji oznaczającego żurawia - kaku.

God KumardEdytuj

God Kumard (jap. ゴッドクマード Goddokumaado) jest Chouninjuu Ninja Żółtego. Z wyglądu przypomina niedźwiedzia. Zadebiutował w odcinku 27 wraz z God Rouganem. By zdobyć ich zwoje Seikai i Saizou musieli nauczyć się, aby się nie poddawać w nawet najgorszej sytuacji. God Kumard może strzelać laserami z oczu oraz powodować trzęsienia ziemi tąpnięciami. formuje tors Kakure Daishouguna. Jego nazwa pochodzi od słowa kuma oznaczającego niedźwiedzia.

God RouganEdytuj

God Rougan (jap. ゴッドロウガン Goddorougan) jest Chouninjuu Ninja Niebieskiego. Z wyglądu przypomina wilka. Zadebiutował w odcinku 27 wraz z God Kumardem. By zdobyć ich zwoje Seikai i Saizou musieli nauczyć się, aby się nie poddawać w nawet najgorszej sytuacji. God Rougan jest zdolny do poruszania się z ogromną prędkością, atakowania bardzo ostrym ogonem oraz strzelania laserami z oczu. Formuje lewą rękę Kakure Daishouguna. Jego nazwa pochodzi od alternatywnego czytania znaku kanji oznaczającego wilka - rou.

God GammerEdytuj

God Gammer (jap. ゴッドガンマー Goddoganmaa) jest Chouninjuu Ninja Czarnego. Z wyglądu przypomina żabę i jest największym z Chouninjuu. Zadebiutował w odcinku 29 wysyłając swój zwój Jiraiyi, który pokonał swojego mistrza Gariego i poznając jego historię przekonał się, jak podłymi mogą być youkai aby osiągnąć swoje cele. God Gammer może ziać ogniem oraz wysyłać małe bomby w kształcie samego siebie. Formuje pas i nogi Kakure Daishouguna. Jego nazwa pochodzi od słowa gama oznaczającego ropuchę.

Formacja, uzbrojenie i zdolnościEdytuj

Tworzenie robota rozpoczyna God Kark, która składa swoją szyję i skrzydła tworząc głowę. Następnie God Kumard i God Gammer składają się tworząc tors i nogi, zaś God Saruder i God Rougan zmieniają się w ramiona formacji. Po przyłączeniu wszystkich pozostałych do God Kumarda, na głowy God Sarudera i God Gammera nakładają się rękawice.

W przeciwieństwie do Muteki Shouguna, Kakure Daishougun nie posługuje się żadną bronią stawiając na walkę za pomocą swych pięści wyposażonych w parę rękawic. Ostatecznym atakiem formacji jest cios dwoma pięściami zwany Tekken God Finish.

Robot jest zdolny do połączenia się z innym z Trzech Boskich Szogunów - Tsubasamaru - w Super Kakure Daishouguna. Tsubasamaru doczepia się wtedy do jego pleców tworząc skrzydła.

CiekawostkiEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki