FANDOM

Sensei Kanoi Watanabe jest mistrzem Akademii Wiatru oraz mentorem Rangersów Wiatru, a także ojcem Cama i bratem Lothora.

Biografia Edytuj

Sensei młody

Kanoi za młodu

Kanoi Watanabe wraz ze swoim bratem bliźniakiem Kiyą byli niegdyś uczniami Akademii Wiatru. Przyszły sensei był wzorowym uczniem, choć bardzo wymagającym od siebie i innych, co pozostało mu po dziś dzień. Pewnego dnia do Akademii Wiatru miała dołączyć dziewczyna o imieniu Miko, co było nowością, gdyż do tej pory do Akademii brano tylko chłopców. Dziewczyna zakochała się z wzajemnością w Kanoim.

Kanoi miał problem ze swoim bratem Kiyą, gdyż ten był żądny władzy i siły. Nie wiedział początkowo, że Kiya uczy się mrocznego ninjutsu i chce zejść na scieżkę zła. Kiya widział u Miko rzecz, która mogłaby uczynić go potężnym, a był nią amulet, który Miko otrzymała od swojego ojca. Kiya ukradł ten amulet będąc ubranym jak przybyły z przyszłości Cam, przez co wina spadła na chłopaka. Kanoi odkrył prawdziwego winowajcę i wydał brata ujawniając, że praktykuje on czarną magię, za co został wyrzucony z Akademii. Kiya wyzbył się swojego nazwiska i przyjął imię Lothor, po czym został wygnany z Ziemii przez ich senseia. Amulet trafił w ręce Cama, jednak musiał on powrócić do swoich czasów. Niedługo później Kanoi i Miko zostali parą, wzięli ślub i poczęli Cama. Kanoi poprzysiągł żonie przed jej śmiercią, że Cam nigdy nie zostanie ninją.

Sensei świnka

Kanoi pod postacią świnki morskiej

Od tamtej pory minęło około 20 lat. Kanoi został nowym mistrzem Akademii pełniąc jednocześnie funkcje rodzicielskie. Pewnego dnia Akademia została zaatakowana przez Lothora, który powrócił na Ziemię by zemścić się na bracie. Po porwaniu przez Lothora wszystkich uczniów z wyjątkiem trzech, bracia stoczyli między sobą walkę. Niestety Lothor użył czarnej magii i zmienił brata w świnkę morską.

Zobacz teżEdytuj