FANDOM

""Dama Kier!" ("ハートクイン!" Haatokuin!)"
―Prezentacja przed walką.[src]
""Czy chcecie tak jeszcze raz?" ("もう一ついかがですか?" Mou hitotsu ikaga desu ka?)"
―Po zaatakowaniu przeciwników Heart Cutem.[src]

Karen Mizuki (カレン水木 Karen Mizuki) jest Damą Kier (ハートクインHaatokuin, Heart Queen) oraz jedyną kobietą spośród JAKQ.

BiografiaEdytuj

Karen Mizuki jest 18-letnią policjantką będącą w połowie Japonką, w połowie Europejką. Została przydzielona do rozwiązania sprawy japońskich szlaków narkotykowych. Prowadząc ją odkryła, że większość z nich jest kontrolowanych przez CRIME i postanowiła pomóc ISSIS je zlikwidować. Niestety CRIME dowiedziało się o jej odkryciu. Po świętowaniu 25-lecia pracy jej ojca w policji Karen i jej ojciec wracali taksówką do domu, jednakże wjechała w nich podstawiona przez CRIME ciężarówka. W wypadku zginęli ojciec Karen i kierowca, zaś sama dziewczyna straciła prawą rękę i konieczna była operacja. Obok miejsca zdarzenia przejeżdżał Gorou Sakurai, który uratował dziewczynę z płonącego samochodu. Żądna zemsty Karen postanowiła przystać na ofertę Dżokera i dołączyć do JAKQ jako Dama Kier.

Z charakteru jest osobą, którą do działania motywuje cierpienie, jakiego doznała. Jest fanką mody, nosi czerwone skórzane szorty, a w połowie serii ścina włosy. Przez pewien czas trenowała karate i jest zaprzyjaźniona z inną mistrzynią tej sztuki walki - Natsuko Kouno. Pod koniec serii między nią, a jej wybawcą - "Asem" zakwita romans. Jako Dama Kier Karen jest zasilana energią magnetyczną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki