FANDOM

Katherine Hillard była drugim Różowym Rangersem (ang. Pink Ranger), Zeo Rangersem I - Różowym (ang Zeo Ranger I - Pink) i pierwszym Różowym Turbo Rangersem (ang. Pink Turbo Ranger) oraz jedną z głównych postaci Sagi Zordona.

BiografiaEdytuj

Mighty Morphin' sezon 3Edytuj

ZeoEdytuj

Zanim Centrum Dowodzenia eksplodowało Alfa teleportował Rangersów poza budynek. Tommy odkrywa, że Złoty i Rito upuścili Kryształ Zeo, zaś Rangersi wydobywają go spod sterty gruzów. Nagle zapada się pod nimi grunt i wpadają oni do podziemi, po czym odnajdują zapasowe Centrum Dowodzenia - Komnatę Mocy. Okazuje się, że na Księżyc przybywają nowe siły zła - Mechaniczne Imperium pod wodzą Króla Mondo. Rangersi nie są w stanie z nim walczyć po utracie swoich mocy, jednak Zordon wykorzystuje Kryształ Zeo i tworzy dla nich nowe moce Zeo. Dzięki odnalezionemu przez siebie fragmentowi w kształcie koła Katherine staje się Zeo Rangersem I - Różowym, zaś Billy tworzy dla niej Zeozorda I.

TurboEdytuj

Formy RangersaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedynym Rangersem, którego odtwórca ma takie samo imię (jednak imię aktorki jest zapisywane nie przez K, a przez C).
  • Jest pierwszym Rangersem w historii, który nie pochodzi z USA.

Zobacz też Edytuj