FANDOM

Bóg Rycerzy Bestii Król Brachion (jap. 獣騎神キングブラキオン Juukishin Kinguburakion, King Brachion) jest jedną z siedmiu Bestii-Patronów oraz jedyną z nich nieposiadającą pilota. Jest również jedną z trzech części powstałych po rozpadzie prawdziwej postaci Daijuujina po jego prehistorycznej potyczce z Wielkim Szatanem.

Opis Edytuj

Król Brachion, jak sama nazwa wskazuje, jest gigantyczną białą maszyną przypominającą brachiozaura. Po rozpadzie Daijuujina na trzy części powierzona mu została misja ochrony specjalnych broni zwanych Grzmotoprocami. Bronie te mieli otrzymać tylko ci, których Król Brachion uzna za godnych tego. W 29 odcinku Barza wysyła Gekiego i Buraia na misję odzyskania broni. Po bardzo niebezpiecznej próbie, braciom udaje się zdobyć broń i uzyskać przychylność Król Brachiona. Następnie kiedy Bandora przywołała Wielkiego Szatana aby pomógł jej pokonać Zyurangersów, Król Brachion postanawia pomóc wojownikom i połączyć się z pozostałymi Bestiami. W późniejszym czasie zostaje mu powierzona misja ochrony dwóch jaj, z których mają wykluć się dwa ostatnie dinozaury.

Będąc wzywanym Król Brachion przybywa zwykle z mglistego bagna lub ze skał. Do walki stosuje kule ognia, które miota ze swego pyska, jak również dwa naramienne działa.

Ostateczny DaijuujinEdytuj

Ultrazord

Ostateczny Daijuujin

Ostateczny Daijuujin (究極大獣神 Kyuukyokudaijuujin) jest prawdziwą i oryginalną postacią Daijuujina, powstałą z połączenia Król Brachiona z Cesarskim Daijuujinem, oraz najsilniejszą bronią Zyurangersów. Formacja ta zadebiutowała w odcinku 31 podczas przybycia Król Brachiona na pomoc wojownikom w walce z Wielkim Szatanem. Formacja jest aktywowana za pomocą komendy Ostateczne Połączenie!. Wówczas Król Brachion przesuwa swoją głowę i działa do przodu, zaś w jego grzbiecie otwiera się stanowisko, w które wchodzi Cesarski Daijuujin. Ostateczną bronią tej formacji jest masowy wystrzał pocisków i promieni z wszystkich jej dział zwany Grand Banisher.

Ciekawostki Edytuj

  • W zabawkowej wersji istnieje możliwość połączenia Król Brachiona z Daijuujinem w formację zwaną King Tanker. Zdjęcie jej pojawiło się również w jednym z magazynów poświęconych serialowi. Jednakże w samym serialu formacja ta nigdy się nie pojawiła. Teoretycznie możliwe jest też połączenie Król Brachiona z Gouryuujinem.

Zobacz też Edytuj