FANDOM

Leanbow jest Wilczym Wojownikiem (ang. Wolf Warrior) i jednym z bohaterów serialu Power Rangers Mistyczna Moc. Jest mężem Udonny, ojcem Bowena i mentorem Daggerona i Calindora.

Charakter postaci Edytuj

Był znany z honoru i waleczności, którą Calindor znienawidził. Jako Mistyczny Kreator, może przyjąć "Starożytny Tryb Mistyka", przypominający czerwono-fioletowego ognistego demona trzymającego miecz i tarczę. Dwadzieścia lat przed serią, Leanbow poprowadził innych mistycznych czarodziejów w Wielkiej Bitwie z Octomusem, Najwyższym Mistrzem Podziemi i Morlokami - nieśmiertelnymi hordami i Morticonem - aby zapobiec wejściu do ludzkiego świata.

Siły dobrej magii ostatecznie zmusiły Morloków do przejscia przez Bramę Podziemstwa, a Leanbow osobiście przeszedł przez brame. Aby utrzymać siły ciemności przed ucieczką z podziemia, powstrzymał hordy morlocków z Bramy, podczas gdy Niella, Strażnik, zapieczętowała zarówno Leanbowa, jak i zamkneła brame. W tym pojedynczym akcie Leanbow byłby stracony dla sił ciemności, a Niella wykorzystałaby resztę swych mocy jako Strażnik, porzucając życie w procesie końcowym. ===

Przez dwadzieścia lat Udonna i inni uważali, że stracili Leanbowa na zawsze, ginącego w bitwie, która nastąpiła za bramą.

Korag Wilczy Wojownik Edytuj

Koragg Wilczy Rycerz jest wielkim i potężnym wojownikiem i czarnoksiężnikiem. W rzeczywistości Leanbow przetrwał, aby dotrzeć do Oktomusa i zapieczętować brame, Mistrz był w stanie przekształcić swojego wroga w lojalnego sługe Koragga. Choć pozbawiony wspomnień jego starego ja, Koragg zachował kilka aspektów wcześniejszego życia, na przykład honor, odmawiając ataku na wroga, który uważa za słabszego, powołując się na takie działanie, jakby marnował czas i był niehonorowany, a jako Wynik honoru był całkowicie lojalny wobec Octomusa.

Koragg potrafił oswoić dzikiego konia Catastrosa, który stał się osobistym Zordem Koragga. Para może połączyć się, aby stać się olbrzymim centaurem lub silniejszym Centaurus Wolf Megazordem. Jako potężny wojownik , dobrze rozwinięty czarnoksiężnik, potrafi i często zwiększa się lub pokonuje potwory aż po gigantyczne proporcje z jego czarną magią. Ma również godne podziwu umiejętności bojowe oprócz swojej magii i skutecznie używa Rycerskiego miecza w bitwie. Podobnie, Osłona Wilka, którą przenosi, zawiera także ukryte "Oko Mistrza", czyniąc z niej użyteczną broń obraźliwą. Kiedy walczy z Power Rangersami, Koragg może ujawnić oko, aby uwolnić "Wilczy atak", potężne wybuchy energii w kształcie głowy wilka.

Koragg był najwyraźniej pierwszym uwolnionym po 20 latach, gdy pieczęć podziemai została złamana. Po zaangażowaniu Białej Mistycznej Rangerki, który wydawał mu się znajoma, w bitwie, pokonał ją i ukradł Snieżną Rózdzke , ale ocalił jej życie.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki