FANDOM

Magi Legenda (マジレジェンド Majirejendo, Magi Legend) jest drugim "robotem" używanym przez piątkę Magirangersów. Powstaje on z połączenia dwóch Magicznych Bestii - Magi Ptaka Ognistego i Magi Lwa. Może być utworzony tylko jeśli Magirangersi znajdują się w trybie Legendarnym. Formacja ta jest nazywana też "Nietypowym Majinem".

Magiczne BestieEdytuj

Magiczne Bestie (魔獣 Majuu) to dwie mityczne bestie, które zostały stworzone przez Pięciu Wielkich Magów. Magirangersi mogą przemienić się w nie za pomocą Dialróżdżek.

Magi Ptak OgnistyEdytuj

Magioptak

Magi Ptak Ognisty

Magi Ptak Ognisty (マジファイヤーバード Majifaiyaabaado, Magi Firebird) jest formą Majuu Magi Czerwonego, który przemienia się w niego wybierając na Dialróżdżce cyfrę 3 oraz wypowiadając zaklęcie "Maaji Gooru Majuuru". Z wyglądu przypomina feniksa. Nazywany jest też Szkarłatnym Ptakiem Ognistym. Tworzy skrzydła Magi Legendy.

Magi LewEdytuj

Magilew

Magi Lew

Magi Lew (マジライオン Majiraion, Magi Lion) jest formą Majuu Magi Żółtego, Niebieskiego, Różowego i Zielonego, którzy przemieniają się w niego wybierając na swych Dialróżdżkach cyfrę 4 oraz wypowiadając zaklęcie "Maaji Jiruma Gooru Gogooru". Z wyglądu przypomina lwa, zaś jego inną nazwą jest Lew Czterech Barw. Tworzy praktycznie cały korpus Magi Legendy - kończyny, tors i głowę.

Połączenie i zdolnościEdytuj

Aby połączyć Majuu w Magi Legendę Magirangersi wypowiadają zaklęcie "Maji Jiruma Gooru Jinga Jin". Wówczas Magi Ptak Ognisty tworzy dwie płonące obręcze, zaś sam staje się trzecią. Następnie Magi Lew przeskakuje przez każdą, a Ptak Ognisty doczepia się do jego pleców. Lew staje na tylnych łapach, a jego przednia część ciała obraca się do przodu, zaś z jego wnętrza wychodzi głowa formacji.

Magilegendabr

Śrubokalibur

Magi Legenda może atakować za pomocą przednich łap Magi Lwa, jednak może też wezwać włócznię zwaną Śrubokaliburem (スクリューカリバー Sukuryuukaribaa, Screwcalibur). Dzięki niej jest w stanie dokonać trzy rodzaje ostatecznego ataku - Ogniste Tornado, Legendarne Ogniste Cięcie oraz Cięcie Ostateczne.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki