FANDOM

Marah
Marah - jest siostrzenicą Lothora oraz siostrą Kapri. Prawdopodobnie jest zakochana w Dustine, Żółtym Wind Rangerze.

Była dobrą wojowniczką, dzięki swoim umiejętnościom w teleportacji, projekcji, technik walki, osłon i lotu. Rzecz jasna nie była tak silna, by pokonać Rangersów. Często irytowała swojego wuja, poprzez monotonne udowadnianie mu, że jest wystarczająco zła, by dołączyć do jego armii, a często w tym celu znajdowała wraz z siostrą różne najemne potwory.

Pewnego razu, po przyprowadzeniu swojej koleżanki do Lothora, została wyrzucona ze statku i trafiła na ziemię. Tam nawiązała kontakt z Dustinem, któremu powiedziała sposób na pokonanie jej koleżanki. Jednakże było to oszustwo i Marah okłamała Rangera, dając dodatkową moc Beevil. Ostatecznie wraca na statek wuja, u którego zyskała szacunek, że była w stanie tak bezlitośnie wykorzystać ludzkie uczucia. Jednako wóż można było zobaczyć, że Marah faktycznie coś czuje do Żółtego Rangera.

Niedługo potem ona i Kapri zawierają pakt z Vexacusem, który miał na celu wyeliminować Lothora. Kiedy zginął "Rekinopodobny", te pokazały swoją prawdziwą moc, zamrażając bez problemu Shimazu, po czym burzą go przeciwko wujowi. Kiedy i on ginie, okazuje się, że był to plan dziewcząt i ich wuja, mający na celu zabicie wszystkich jego generałów.

Kiedy otchłań zostaje zapełniona, Lothor postanawia wysadzić swój statek, zostawiając w nim dziewczyny na śmierć. Z opresji ratuje je Cam i Thunder Rangersi, kiedy mówią, że też mogą być dobre. Wtedy też Marah po raz kolejny wyraża zainteresowanie Dustinem. Następnie dołączyła do akademii ninja. Co ciekawe nosiła pomarańczowy uniform, choć takie nie występowały.

W serii Dino Grzmot ona i Kapri były zaszokowane tym, że Lothor powrócił i miał po swojej stronie Wind Rangersów. Nie mając wyboru, powróciły do wujka. Okazuje się, że była to mistyfikacja i dziewczyny uratowały sensei'a oraz uczniów akademii.

Dodatkowe informacjeEdytuj

Pierwszy wystąp: Power Rangers Ninja Storm 1

Ostatni wystąp: Power Rangers Dino Grzmot 31

Aktorka: Katrina Devine

Liczba epizodów, w których wystąpiła: 40

CiekawostkiEdytuj

- Kapri i Marah, grały w Power Rangers postacie komediowe, jak Bulk i Skull

- Katrina Devina grała także Cassidy Kornell w Dino Grzmocie. Obie spotkały się w drugiej części Thunder Stormu, gdzie mijając się powiedziały: "Devin/Kapri widziałeś/aś ją? Wyglądała zupełnie jak ja, ale ja jestem ładniejsza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki