FANDOM

"Żuk Buster! (ビートバスター! Biito Basutaa!)"
―Okrzyk bojowy Żuk Bustera[src]
"Nie przybyłem. Powróciłem. (来たんじゃないよ。戻って来たんだ。 Kitanja nai yo. Modottekitanda.)"
―Do Kurokiego po wydostaniu się z Hiperprzestrzeni.[src]
"Nie zasłaniaj mnie! (俺に被るな! Ore ni kaburu na!)"
―Do J'a kiedykolwiek wyjdzie przed niego.[src]

Masato Jin (陣マサト Jin Masato) był Żuk Busterem (ドビートバスター Biito Basutaa, Beet Buster). Jest też czwartym Go-Busterem, który dołączył do ekipy. Jego Druhoroidowym partnerem jest Beet J. Stag.

BiografiaEdytuj

Masato Jin był dobrze znanym inżynierem, głównie ze względu na jego dziwaczne podejście do spraw, jak i nawyku do preferowania błędów w maszynach niż stawiania na perfekcję. Był wysoce podziwiany przez Ryuujiego. Kiedyś sędziował w konkursie, w którym Ryuuji brał udział. Jednakże kiedy jego praca okazała się zbyt doskonała, Masato dał mu jedynie drugie miejsce. Również jako inżynier pracował w Centrum Zarządzania Energią i był jednym z ludzi, którzy zniknęli w Hiperprzestrzeni 13 lat przed wydarzeniami.

Choć podczas incydentu sprzed 13 lat pracował w innym bloku, to tak czy owak Masato również skończył w Hiperprzestrzeni, kiedy inni badacze poświęcili samych siebie, żeby uwięzić Mesjasza. Jako iż został uwięziony w podprzestrzeni, Jin stworzył Beet J. Stag'a, by ten mu pomógł umieścić jego ciało w zastoju oraz stworzył jego awatara, by Jin mógł się poruszać. Kiedy się dowiedział o losie swoich przyjaciół jako o inżynieriach Mesjasza po skontaktowaniu się z Sakuradą oraz otrzymał plany tworzonego przez niego BC-04, Jin zdecydował się uciec z podprzestrzeni i wrócić do prawdziwego świata.

Dywizja Analizy Hiperprzestrzeni należąca do Centrum Zarządzania Energią otrzymała od Masato kilka transmisji, w wyniku czego Takeshi Kuroki zgodził się na ponowne spotkanie w prawdziwym świecie. Spotkanie dawno zaginionego inżyniera zaskoczyło Takeshiego, jako iż nikt nie zdołał się wydostać z Hiperprzestrzeni. Misja 14: Ça va? Operacja Ratownicza Jeszcze bardziej zaskakujące było to, iż Masato w ogóle się nie postarzał od trzynastu lat, mimo że obecnie miał mieć 40 lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki