Fandom

Power Rangers

Denji Sentai Megaranger

Przekierowano z Megaranger

761stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Denji Sentai Megaranger (jap. 電磁戦隊メガレンジャー Denji Sentai Megarenjaa) - japoński serial tokusatsu, szesnasta część uniwersum Super Sentai. Jest pierwowzorem Power Rangers w kosmosie.

Serial emitowano na kanale TV Asahi w latach 1997-1998. Liczył 51 odcinków.

Fabuła Edytuj

Kenta Date, uczeń klasy 3 liceum Moroboshi, zostaje okrzyknięty mistrzem w grę walki o nazwie Megaranger, która jest dostępna na automaty. Po mistrzowskiej grze zostaje on przyprowadzony do siedziby organizacji INET. W międzyczasie jego szkolni znajomi: Kouichirou Endou, Shun Namiki, Miku Imamura i Chisato Jougasaki, którzy należą do szkolnego kółka komputerowego przyszli w odwiedziny do siedziby INET, jednak nie zostali początkowo wpuszczeni przez szefa oddziału - doktora Kubotę. Gdy odkrywają pobyt Kenty budynek zostaje zaatakowany przez Nejirejię – złe istoty z innego wymiaru dowodzone przez Doktora Hinelara. Kubota mówi nastolatkom prawdę o grze Megaranger – ta gra to maszyna testująca ludzi, którzy będą walczyć z Nejirejią i staną się prawdziwymi Megarangerami. Podczas ataku piątka otrzymuje Digitizery – moduły przemiany i staje do walki z Nejirejią. W międzyczasie pojawia się także agent INET Yuusaku Hayakawa, który używa prototypu Megarangersów jako Mega Srebrnego.

MegarangersiEdytuj

Główny artykuł: Megarangersi
Mega Czerwony Kenta Date
Mega Czarny Kouichirou Endou
Mega Niebieski Shun Namiki
Mega Żółty Chisato Jougasaki
Mega Różowy Miku Imamura
Mega Srebrny Yuusaku Hayakawa

Pomocnicy Edytuj

UzbrojenieEdytuj

Główny artykuł: Uzbrojenie Megarangersów

MechaEdytuj

NejirejiaEdytuj

Główny artykuł: Złe Elektroniczne Królestwo Nejirejia

ObsadaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki