FANDOM

Mistrz Kaku (道士嘉挧 Doushi Kaku) był mentorem Dairangersów oraz twórcą tej drużyny.

BiografiaEdytuj

Kaku jest wujkiem Lin oraz dawnym pułkownikiem Goumy, który zdradził swoją frakcję z uwagi na swoją niechęć do bycia kontrolowanym przez moc You, tak jak to było w przypadku każdej osoby należącej do Goumy. Postanowił sprzymierzyć się z plemieniem Dai i stał się podopiecznym Mistrza Guhona, który wyszkolił go we władaniu mocą Czi. Kaku trenował przez 6 tysięcy lat wiedząc, że Gouma może się odrodzić. W tym celu wraz ze swym mistrzem stworzył broń do walki z Goumą, do której użycia potrzebna była piątka ludzi o dużej ilości mocy Czi. Utrzymywał jednak kontakty z tymi członkami wrogiego plemienia, którzy tak jak on nie chcieli być podlegli władzom i przejąć władzy nad światem. Kiedy Chouryou zdradził plemię Dai by osiągnąć nieśmiertelność, Kaku pozbawił go władzy nad jego Mityczną Bestią - Ryuuseiou, a gdy okazało się, że Chouryou ma syna i córkę z ludzką kobietą, postanowił ich obserwować chronić. W jego synie - Ryou - widział potencjał na zostanie Dairangersem.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki