FANDOM

"Mistrz Zła... najbardziej niepożądany gość..."

Prawdopodobnie najpotężniejsza istota w całym uniwersum Power Rangers (jedynie Dark Specter mógł się równać sile Mistrza Zła, chociaż nigdy nie miało miejsca ich bezpośrednie starcie).

Mistrz Zła jest jedną z najstarszych i najmądrzejszych istot we wszechświecie. Przybywa na Księżyc w poszukiwaniu kryształu Zeo, dzięki któremu chce zrobić coś, co nie udało się Zeddowi i Ricie - podbić Ziemię. Już w pierwszej potyczce widać ogromną różnicę w taktyce Mistrza Zła, a jego poprzedników. Chociaż w efekcie Ziemię udaje się obronić, to jednak pierwszy raz Power Rangers zostają pokonani, i gdyby nie pomoc Alien Rangersów, Ziemia byłaby zdobyta. Mistrz Zła zamienił Rangersów w dzieci i w zasadzie na tym poprzestał. Po przegranej walce z Aquitarianami wrócił do swojej galaktyki.

Warto zauważyć, że jest on jedyną złą istotą, która przysłowiowo nie "ssie". Stoczył kilka pojedynków, po których się wycofał, a nie próbuje setki razy nieskutecznie podbijać Ziemi.

Ciekawostką jest fakt, że Mistrz Zła i Lord Zedd są jedynymi istotami, które potrafią zarówno tworzyć potwory, jak i je powiększać przy pomocy swojej własnej potęgi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki