FANDOM

Motodrone
Motodrone
był na początku Perrym, genialnym ekspertem od motocykli, który prowadził eksperymenty mające na celu zrobienie inteligentnego motoru, mogącego poruszać się ze pomocą fal mózgowych. Kiedy poddał się urządzeniowy, doszło do komplikacji, które spowodowały zamianę w Motodrona. Następnie walczy z Rangersami, pokonując ich bez problemu, jednak kiedy Hunter posiadł motór Perrego, rozwalił go na kawałki, ratując motocyklowego geniusza.

Następnie jego ciało zostało odbudowane przez Lothora, transferując duszę kelzaka. Został mianowany generałem.

Podczas służenia mu ożywia on Shimazu i standardowo prowadzi batalię przeciwko Rangersom. Następnie szpieguje dla swojego pana Vexacusa, któremu Lothor nie ufał i obawiał się spisku. Z jego też ręki zginął kiedy miał przekazać raport mrocznemu ninja. Został roztopiony. Wraca jeszcze raz prosto z otchłani, lecz po raz kolejny zostaje pokonany, tym razem przez Shane'a. Co ciekawe, podobnie jak inni generałowie nie zostało pokazane ich zniszczenie, lecz tyko wpadnięcie w przepaść.

Dodatkowe informacjeEdytuj

Typ wroga: Generał
Sezon: Ninja Storm
Rodzinna Planeta: Ziemia
Pierwszy wystąp: Ninja Storm 25
Last Appearance: Ninja Storm 38
Liczba epizodów, w których wystąpił: 10
Aktor: Craig Parker