Fandom

Power Rangers

Ninja Megazord

761stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ninja Megazord był trzecim Megazordem używanym przez oryginalnych Power Rangersów. Powstawał on z połączenia pięciu Ninjazordów - Małpy, Żaby, Wilka, Niedźwiedzia i Żurawia, które zostały stworzone przez Ninjora.

NinjazordyEdytuj

Ninjazordy zostały ofiarowane Power Rangersom wraz z ich nowymi mocami przez Ninjora po tym, jak Rito Ohydny zniszczył im Grzmotozordy i odebrał im moce. Do Ninjazordów zalicza się również Jastrzębiozorda należącego do Białego Rangersa, jednak samego Megazorda formowało jedynie pięć z nich. Ninjazordy zostały najprawdopodobniej użyte do budowy Zeozordów przez Billy'ego.

MałpaEdytuj

Zord Czerwonego Rangersa przypominający małpę i samurajskiego wojownika. Podobnie jak Tyranozaur czy Czerwony Smok, Małpa jest zdolna do samodzielnej walki przeciwko potworom w której wykorzystuje dwa miecze mogące połączyć się w podwójne ostrze. Tworzy prawą rękę Ninja Megazorda.

ŻabaEdytuj

Zord Czarnego Rangersa przypominający żabę. Potrafi ziać ogniem oraz wypuszczać małe sobowtóry-pijawki, które po przyczepieniu się do przeciwnika rażą go prądem. Tworzy nogi Ninja Megazorda.

WilkEdytuj

Zord Niebieskiego Rangersa przypominający wilka. Jest najszybszym z Ninjazordów. Do atakowania stosuje kły oraz bardzo ostry ogon. Tworzy lewą rękę Ninja Megazorda.

NiedźwiedźEdytuj

Zord Żółtego Rangersa przypominający niedźwiedzia. Może strzelać promieniami z oczu oraz wywoływać trzęsienia ziemi za pomocą tąpnięć. Tworzy tors Ninja Megazorda.

ŻurawEdytuj

Zord Różowego Rangersa przypominający żurawia. Jest najmniejszym i jedynym Ninjazordem (prócz Jastrzębiozorda) zdolnym do latania. W walce atakuje laserami wystrzeliwanymi ze skrzydeł. Tworzy głowę Ninja Megazorda.

Uzbrojenie i zdolnościEdytuj

W przeciwieństwie do swoich dwóch poprzedników Ninja Megazord nie posługuje się żadną bronią stawiając na walkę za pomocą swych pięści wyposażonych w Rękawice Mocy. Jest ponadto wielokrotnie zwinniejszy od Megazorda i Mega Grzmotozorda.

Ninja Megazord potrafi połączyć się z Jastrzębiozordem w Ninja Mega Jastrzębiozorda. W tej formacji Jastrzębiozord doczepia się do pleców Megazorda dając mu skrzydła umożliwiające mu latanie. Ponadto formacja ta może połączyć się z Jaszczurem w Ninja Ultrazorda.

CiekawostkiEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki