FANDOM

"Super Megaforce Srebrny!"
―Okrzyk bojowy Srebrnego Rangera[src]
"Obrońcy Ziemi, niezwyciężeni! Super Megaforce Złoty!"
―Okrzyk bojowy jako Super Megaforce Złoty[src]

Orion jest kosmitą z planety Andresia, którym rozbił się na Ziemi po tym, jak jego ojczysta planeta została zniszczona przez Armadę. Później dołączył do Super Mega Rangersów jako Super Megaforce Srebrny Ranger. Po połączeniu wszystkich Kluczy Szóstych Rangersów, może przejść w tryb wzmocniony i znany jako Super Megaforce Złoty.

Super Megaforce SrebrnyEdytuj

Smega-s

Super Megaforce Srebrny

Super Megaforce Srebrny jest pierwszą i domyślną/podstawową formą Rangera Oriona. Z tej formy może się przemieniać w innych Rangersów z przeszłości.

Uzbrojenie

Zordy

Oryg-zi

Zielony Mighty Morphin Power Ranger

Zielony Mighty Morphin Power Ranger

Uzbrojenie

Oryg-b

Biały Mighty Morphin Power Ranger

Biały Mighty Morphin Power Ranger

Uzbrojenie

Zeo-zl

Złoty Zeo Ranger

Złoty Zeo Ranger

Uzbrojenie

Kosm-s

Srebrny Kosmiczny Ranger

Srebrny Kosmiczny Ranger

Pojazd;

Ninja-superzi

Zielony Ranger, tryb Super Samuraja (Ninja Storm)

Zielony Ranger Samuraj (Ninja Storm)

Uzbrojenie

Samur-zl

Złoty Samuraj Strażnik

Złoty Samuraj Strażnik

Uzbrojenie

Mega-rycerz

Robo Rycerz

Robo Rycerz

Uzbrojenie

Gal-magna

Magna Defender

Magna Defender

Mis-wilk

Wilczy Wojownik

Wilczy Wojownik

Uzbrojenie

RPM Złoty/Srebrny Ranger to druga unikalna forma Oriona, połączona z dwóch Kluczy Rangersów.

Rpm-zls

RPM Złoty/Srebrny (hybryda Złotego Rangera/Srebrnego Rangera) (Męska wersja)

Uzbrojenie

Orion połączył dwa Klucze Rangersów, by stworzyć specjalną hybrydę Srebrnego i Złotego RPM Rangera. W tej formie może wykorzystać dwie główne bronie każdego z nich, wraz z Podniebnym Morferem, który się znajduje po obu stronach jego pasa.

Smega-zl

Super Megaforce Złoty

Super Megaforce Złoty to wzmocniona forma Oriona, jego osobisty Uzbrajacz. W tej formie zyskuje Moc Szóstych od Szóstych Rangersów z przeszłości. Transformuje się przy pomocy złotego klucza-kotwicy, połączonego z piętnastu Kluczy Szóstych Rangersów.

Po tym, jak Orion zdołał jakoś połączyć klucze Złotego Rangera i Srebrnego Rangera, Jake potem zasugerował, by zrobił to samo z wszystkimi 15 kluczami Szóstych Rangersów. Wówczas Orion doświadczył wizji, w której było wszystkich piętnaścioro Rangersów, a potem wszystkie jego klucze połączyły się, tworząc Złoty Klucz Super Megaforce, przypominający Kotwicę z hełmami oficjalnych 15 Szóstych Rangersów na kluczu. Orion zazwyczaj używa Kluczy Rangersów poprzez włożenie je do wnętrza swojego Legendarnego Srebrnego Morfera, a potem je skanuje, ale Złoty Klucz może być wkładany do specjalnego slotu pod Legendarnym Srebrnym Morferem. Wtedy może morfować w Super Megaforce Złotego poprzez wykrzyknięcie komendy "Super Mega Złoty!"

Kiedy Klucz-Kotwica zostaje aktywowany, zmienia się w zbroję przypominającą jego kluczową formę. Zbroja zostaje nałożona na jego klatkę piersiową, a kolce "kotwicy" przyczepiają się do jego nóg. Hełm Oriona potem zostaje opuszczony na dół, zakrywając jego żółte 'oczy' czarnym wizjerem, a Super Srebrna Włócznia zmienia się w Tryb Kotwicy. W tej formie zyskuje zwiększoną prędkość i siłę i może wykorzystać trzeci wariant Super Mega Finałowego Ataku, zwany Legendarnym Finałowym Uderzeniem.

Poprzez włożenie Srebrnego Klucza Super Megaforce i przekręceniu Super Mega Włóczni, Orion przywołuje głowy oficjalnych 15 Szóstych Rangersów z ich osobistymi symbolami, które się pojawiają w ułamku sekundy. Najpierw Srebrny Kosmiczny Ranger, Ranger Księżycowego Wilka, Rycerz Solaris, Merkury Ranger, Złoty Ranger, Srebrny Ranger oraz Robo Rycerz pojawiają się z broniami w trybie miotaczy (choć w przypadku Solarisa broń to już miotacz laserowy), by potem strzelić w przeciwnika salwą, która się zmienia w kolejny zestaw Rangersów. Pociski i lasery zmieniają się w Zielonego Mighty Morphin, Białego Power Rangera Mighty Morphin, Złotego Zeo Rangera, Quantum Rangera, Zielonego Rangera Samuraja, Białego Dino Rangera, Omega Rangera oraz w Złotego Samuraja Strażnika, i ciachają przeciwnika (albo w przypadku Omega Rangera uderzają pięścią), a sam Orion wykonuje finałowy atak, uderzając w przeciwnika swoją Super Srebrną Włócznią.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki