FANDOM

Power Rangers Mistyczna Moc (ang. Power Rangers Mystic Force) – amerykański serial, czternasty sezon serii Power Rangers. Premierowo emitowany był na kanale ABC Family od 20 lutego do 13 listopada 2006. Liczył 32 odcinki.

W Polsce serial był kilkukrotnie emitowany. Pierwsza emisja rozpoczęła się w listopadzie 2007 na kanale Jetix.

FabułaEdytuj

W równoległym, nieznanym dla zwykłych ludzi wymiarze, w którym istnieje magia, miała miejsce wojna między siłami zła a piątką dobrych magów. Dzięki ich poświęceniu zło zostało ostatecznie zapieczętowane. Dwadzieścia lat później w pobliskim mieście Briarwood doszło do trzęsienia ziemi, które spowodowało otwarcie się bramy zła i wydostanie się potworów. Według przepowiedni piątka młodych ludzi ma stać się Power Rangers, którzy za zadanie mają powstrzymać siły zła. Dobra czarodziejka Udonna rekrutuje na nowych magów czwórkę pracowników sklepu muzycznego - Xandera, Vidę, Madison i Chipa, oraz nowo przybyłego do Briarwood młodzieńca o imieniu Nick. Jako Rangersi muszą użyć dobrej magii aby powstrzymać potwory.

RangersiEdytuj

GłówniEdytuj

Czerwony Mistyczny Ranger Nick Russell
Zielony Mistyczny Ranger Xander Bly
Niebieski Mistyczny Ranger Madison Rocca
Różowy Mistyczny Ranger Vida Rocca
Żółty Mistyczny Ranger Charlie "Chip" Thorn

Pozostali RangersiEdytuj

Biały Mistyczny Ranger Udonna
Rycerz Solaris Daggeron
Wilczy Wojownik Leanbow

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

ObsadaEdytuj

Wersja polskaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki