FANDOM

Power Rangers RPM (ang. Power Rangers RPM) – amerykański serial, siedemnasty sezon serii Power Rangers. Premierowo emitowany był na kanale ABC od 7 marca do 26 grudnia 2009. Liczył 32 odcinki.

Jest to ostatni serial Power Rangers wyprodukowany przez Disney. Według planów miał to być ostatni sezon serii, jednak prawa do marki zostały ponownie nabyte przez Saban, który w 2011 stworzył sezon Power Rangers Samurai.

W Polsce premierowa emisja tego serialu rozpoczęła się 1 września 2010 r. na kanale Disney XD.

FabułaEdytuj

Serial osadzony jest w innej rzeczywistości niż poprzednie sezony. Rok przed akcją serialu wirus komputerowy zwany Venjixem ogarnął wszystkie komputery na świecie i przy pomocy armii robotów wymordował niemalże całą ludzkość. Jedynym miejscem niezdobytym przez Venjixa jest miasto Korynt, położone na pustyni i zabezpieczone specjalną kopułą. Wirus dąży do jego zniszczenia, jednak na drodze staje mu wyszkolona przez tajemniczą Doktor K drużyna trzech Rangersów-Operatorów - były pilot wojskowy Scott Truman, szkocki mechanik Flynn McAllistair oraz pochodząca z bogatego domu sanitariuszka Summer Landsdown. Tymczasem do Koryntu przybywa tajemniczy osobnik nazywający siebie Dillonem, który nawiązuje przyjaźń z fajtłapowatym gangsterem Ziggym Groverem. Po dostaniu się do miasta zostają oni osadzeni w więzieniu. Dillon otrzymuje propozycję dołączenia do Rangersów, jednak pod warunkiem wypuszczenia również Ziggy'ego, który wkrótce również staje się członkiem drużyny. Pięciu Rangersów ma za zadanie powstrzymać Venjixa i uratować ludzkość przed zagładą.

RangersiEdytuj

Ranger Operator Serii Czerwonej Scott Truman
Ranger Operator Serii Niebieskiej Flynn McAllistair
Ranger Operator Serii Żółtej Summer Landsdown
Ranger Operator Serii Zielonej Ziggy Grover
Ranger Operator Serii Czarnej Dillon
Ranger Operator Serii Złotej Gem
Ranger Operator Serii Srebrnej Gemma

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

ObsadaEdytuj

Wersja polskaEdytuj

Zobacz teżEdytuj