FANDOM

Power Rangers Zeo - amerykański serial, czwarty sezon serii Power Rangers, bezpośrednia kontynuacja oryginalnej serii. Premierowo emitowany był na kanale Fox od 20 kwietnia do 27 listopada 1996. Liczył 50 odcinków plus jeden odcinek specjalny.

W Polsce serial ten emitowany był w roku 1999 oraz na przełomie 2002 i 2003 w telewizji Polsat.

FabułaEdytuj

Po wysadzeniu Centrum Dowodzenia przez Złotego i Rito oraz przymusowej ewakuacji Rangersi odnajdują w jego gruzach skradziony przez złoczyńców Kryształ Zeo za pomocą którego odkrywają sekretną Komnatę Mocy zbudowaną przez Zordona i Alfę na wypadek ataku sił zła. Tymczasem Rita i Zedd zostają przegonieni z Księżyca przez Mechaniczne Imperium - monarchię złych robotów rządzoną przez Króla Mondo, jego żonę Machinę oraz ich syna Zębatkę. Zordon postanawia dać Rangersom nowe Moce Zeo, jednak ponieważ Kryształ Zeo dzieli się na pięć części Billy postanawia zostać technikiem drużyny, a swoją część Kryształu oddaje Tanyi - zastępczyni Aishy. Tommy, Rocky, Adam, Tanya i Katherine stają się nowymi Zeo Rangersami i mają za zadanie powstrzymać maszyny przed podbiciem Ziemi.

RangersiEdytuj

Zeo Ranger I - Różowy Katherine Hillard
Zeo Ranger II - Żółty Tanya Sloan
Zeo Ranger III - Niebieski Rocky DeSantos
Zeo Ranger IV - Zielony Adam Park
Zeo Ranger V - Czerwony Tommy Oliver
Złoty Ranger TreyJason Lee Scott → Trey

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

MaszynyEdytuj

ObsadaEdytuj

Zobacz teżEdytuj