FANDOM

Rocky DeSantos był drugim Czerwonym Rangersem (ang. Red Ranger), Zeo Rangersem III - Niebieskim (ang. Zeo Ranger III - Blue) oraz jednym z głównych bohaterów Mighty Morphin Power Rangers i Power Rangers Zeo.

BiografiaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Rocky'ego. Znane jest to, że pochodzi z miasta Stone Canyon oraz to, że zaprzyjaźnił się z Adamem Parkiem i Aishą Campbell.

Mighty Morphin sezon 2Edytuj

Rocky zadebiutował w trzyczęściowym odcinku Spotkanie ninja wspólnie z Adamem i Aishą, gdzie przyjechali do Angel Grove na zawody sztuka walk ninja. Trójka gości pierwszy raz zetknęła się z Rangersami, gdy uratowała spadający wózek z dzieckiem ich nauczyciela. Podczas turnieju oglądani przez Rangersów Rocky i reszta pokonali trzech niepokonanych, choć aroganckich zawodników z Angel Grove. Z powodu swych umiejętności trójka została zauważona przez Zedda, który następnie porwał ich i ich nauczyciela a następnie wysłał do Wymiaru Rozpaczy. Na ratunek im przybyli Rangersi, jednak Billy po walce z Wężem Ciemności musiał ściągnąć swój kask, po czym sami zrobili to Kimberly i Tommy. Rocky, Adam i Aisha zauważyli to odkrywając ich tożsamości, jednak zostali przywołani przez Zordona do Centrum Dowodzenia by obiecali, że nikomu ich nigdy nie wyjawią. Po tym wydarzeniu trójka z nieznanych powodów przeniosła się do Angel Grove.

Kiedy Jason, Trini i Zack zostali wybrani do uczestniczenia w konferencji pokojowej w Szwajcarii powstała kwestia zastąpienia ich. Aby przenieść moce na nowe osoby Zordon nakazał Rangersom zdobyć Miecz Światła. Kiedy został on uzyskany Zordon teleportował do Centrum Dowodzenia trzech nowych Rangersów, którymi ku zdumieniu Tommy'ego okazała się być trójka ze Stone Canyon. Rocky zastąpił Jasona jako nowy Czerwony Ranger.

Kiedy Alfa odkrywa, że jego rodzinna planeta Edenoi została zaatakowana przez złego hrabiego Dregona, Zordon postanawia wysłać tam na pomoc Rocky'ego, Tommy'ego, Billy'ego, Adama i Aishę. Niestety Kimberly zachorowała i nie mogła uczestniczyć w walce. Rangersi natrafiają na miejscowych dowodzonych przez księcia Dexa posiadającego moc przemiany w Gwiezdnego Rycerza. Edenoianie biorą ich za podwładnych Dregona i rozpoczynają z nimi walkę, jednak gdy Aisha wspomina o Alfie kosmici przekonują się, że Rangersi stoją po ich stronie. Wraz z Dexem i Edenoianami Rangersi rozprawiają się z atakiem żołnierzy Dregona, po czym wracają na Ziemię pomóc Kimberly w walce z potworem Rity i Zedda.

Mighty Morphin sezon 3Edytuj

Kiedy na Ziemię przybywa brat Rity - Rito Ohydny - Rangersi stają z nim do walki swoimi Zordami. Niestety Rito zdobył przewagę i zniszczył zarówno Tygrysozorda i Mega Grzmotozorda, jak również moce wojowników. Aby uzyskać nowe Monety Mocy Zordon wysyła Rangersów do ich stwórcy - tajemniczego pustelnika i mistrza ninjutsu Ninjora. Kiedy Rangersi przekonują go o swoich dobrych zamiarach Ninjor przywraca im ich stare moce, jednak daje dodatkową moc przemiany w Ninja Rangersów oraz nowe Ninja Zordy. Rockyy otrzymał moc Czerwonego Ninja Rangersa oraz nowego Ninjazorda Małpę, a ostatecznie także Czerwonego Szogunzorda.

Rita postanawia rzucić urok na australijską dziewczynę Katherine Hillard, która przybyła niedawno do Angel Grove. Miała ona szpiegować Rangersów i niweczyć ich plany, jednak ostatecznie pokonała urok i wyjawiła swą sytuację wojownikom, którzy przebaczyli jej to i wypadek Kimberly. Kimberly następnie oddaje swe moce Katherine i odchodzi z drużyny. Niedługo później do Rity przybywa jej ojciec - Mistrz Zła - który następnie postanawia cofnąć czas. Na skutek tego Rangersi, Czacha i Mięśniak wracają do swych dziecięcych postaci. Zordon mówi im o potężnym Krysztale Zeo, dzięki któremu daliby radę odzyskać postać nastolatków. Billy buduje maszynę, która przywraca go do normalności, ale kosztuje to utratą mocy przez Rangersów. Pozostała piątka wyrusza na poszukiwania fragmentów Kryształu Zeo w rejony swojego pochodzenia. Rocky trafia do Meksyku, gdzie spotyka małego chłopca, który okazał się być jego dziadkiem. Odkrywa, że część Kryształu znajduje się wewnątrz aktywnego wulkanu, jednak zanim doszło do erupcji udaje mu się ją zdobyć jako pierwszemu z drużyny. Rangersi wraz z Tanyą, zastępczynią Aishy, odbudowują Kryształ i powracają do normalnych postaci. Niestety, Rito i Złoty kradną Kryształ i podkładają bombę w Centrum Dowodzenia, która wybucha wysadzając budynek w powietrze.

ZeoEdytuj

Zanim Centrum Dowodzenia eksplodowało Alfa teleportował Rangersów poza budynek. Tommy odkrywa, że Złoty i Rito upuścili Kryształ Zeo, zaś Rangersi wydobywają go spod sterty gruzów. Nagle zapada się pod nimi grunt i wpadają oni do podziemi, po czym odnajdują zapasowe Centrum Dowodzenia - Komnatę Mocy. Okazuje się, że na Księżyc przybywają nowe siły zła - Mechaniczne Imperium pod wodzą Króla Mondo. Rangersi nie są w stanie z nim walczyć po utracie swoich mocy, jednak Zordon wykorzystuje Kryształ Zeo i tworzy dla nich nowe moce Zeo. Dzięki odnalezionemu przez siebie fragmentowi w kształcie trójkąta Rocky staje się Zeo Rangersem III - Niebieskim. Zostaje on następcą Billy'ego, który tworzy dla niego Zeozorda III.

TurboEdytuj

Formy RangersaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszym Czerwonym Rangersem, który otrzymał moce od innej osoby i tak samo jak drugi taki Rangers - T.J. - stał się następnie Niebieskim Rangersem.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki