FANDOM

"Smok Ranger, "Niebiańska Gwiazda Ognia" Ryou! (リュウレンジャー、"天火星" 亮! Ryuurenjaa, "Tenkasei" Ryou!)"
―Prezentacja przed walką[src]

Ryou (jap. 亮) jest Smok Rangersem (リュウレンジャー Ryuurenjaa, Ryuu Ranger) i liderem Dairangersów. Znany jest również pod przydomkiem Niebiańskiej Gwiazdy Ognia (天火星 Tenkasei).

BiografiaEdytuj

Ryou jest 23-letnim potomkiem plemienia Dai i pomocnikiem kucharskim pracującym w barze z gyouzą w chińskiej dzielnicy w Jokohamie. Jego marzeniem jest zostanie najlepszym kucharzem gyouza w Japonii. Ma on siostrę Youko, jednak niewiele wie o swoich rodzicach, gdyż ich matka zmarła, gdy miał pięć lat, zaś ojciec zniknął w tajemniczych okolicznościach. Od dzieciństwa Ryou był obserwowany przez Kaku, który dostrzegł w nim dużą ilość mocy Czi i widział w nim kandydata na Dairangersa. Kaku ponadto, jak się później okazało, znał przeszłość chłopaka.

Pewnego dnia Ryou poszedł wyrzucić śmieci z restauracji, kiedy to jego mała przyjaciółka została zaatakowana przez dziwną rzecz przypominającą sznur, która wylazła ze śmietników. Ryou rzucił się na ratunek i próbował powstrzymać dziwaczną linę, która wzięła nad nim górę i chciała go zaatakować. Chłopak został uratowany przez Mityczną Bestię Czi Ryuuseioh. Niedługo później trzech tajemniczych mężczyzn zabrało go do pomieszczenia znajdującego się w dworcu kolejowym. Tam poznał Kaku i owych trzech młodzieńców - Daigo, Kazu i Shoujiego, który również zostali wybrani na Dairangersów. Kaku zaprezentował mu moc Czi oraz wyjawił cel, dla którego Ryou został tam ściągnięty - pokonanie żądnej władzy nad światem Goumy.

Smok RangerEdytuj

Dai-czerw

Kostium

Bestia Czi

Uzbrojenie

CiekawostkiEdytuj

  • W Ryou miał początkowo wcielić się Keisuke Tsuchiya, zaś Keiichi Wada miał zagrać Kazu. Parę tygodni przez zdjęciami do pierwszego odcinka aktorzy zamienili się swoimi rolami.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki