FANDOM

""Walet Karo!" ("ダイヤジャック!" Daiyajakku!)"
―Prezentacja przed walką.[src]

Ryuu Higashi (東竜 Higashi Ryuu) jest Waletem Karo (ダイヤジャック Daiyajakku, Dia Jack) oraz jednym z JAKQ.

BiografiaEdytuj

Ryuu Higashi ma 25 lat. Jest byłym bokserem oraz czempionem Japonii w wadze półśredniej. Popadł on jednak w konflikt ze swoimi promotorami z Los Angeles, którzy chcieli otrzymywać większy udział w zyskach za wygrane walki. Higashi by się im przeciwstawić odmawia walki o mistrzostwo, w której miałby oszukiwać, zaś mściwi promotorzy wrobili go w zabójstwo. Bokser został ekstradowany do Japonii, gdzie miał czekać na proces. Podczas odbioru oskarżonego z lotniska Dżoker składa mu ofertę poddania się cyborgizacji i dołączenia do JAKQ w zastępstwie za odbycie kary, na co po wielu wątpliwościach Higashi się zgadza i zostaje Waletem Karo.

Z charakteru Higashi jest szorstkim, porywczym, jednak twardo stąpającym po ziemi samotnikiem. Woli zajmować się sprawami bez niczyjej pomocy, co w połączeniu z jego trudną osobowością czyni go naturalnego rywala "Asa". Jest fanem jazzu i szybkich aut. Jako Walet Karo jest zasilany energią elektryczną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki