FANDOM

Silnikowy Morfer
Prrpm-ar-revmorpher
RPM
Używany przez: Rangersi Operatorzy
Stworzony przez: Doctor K (postać)
Specjalna część: Sygnały Mocy
Morfery
Porządek produkcyjny
poprzedni
Komórkowy Shift Morfer
następny
Podniebny Morfer

Silnikowy Morfer jest używany przez Rangersów Operatorów Serii Zielonej i Czarnej. Używając morfującego Sygnału Mocy, mogą się transformować w Power Rangersów oraz przywoływać swoje Zordo-Pojazdy Ataku.

Wyglądem są oparte na panelu skrzyni biegów. Te bardziej zaawansowane morfery były zazwyczaj trzymane w rezerwie przez Dr. K, czekając na odpowiednich Operatorów. Warto też zauważyć iż w przeciwieństwie do Podniebnych Morferów, Silnikowe Morfery są pozbawione klawiszy liczbowych, więc Zielony i Czarny nie mogą zainicjować konfigurację Zenith Megazorda, SkyRev Megazorda, ani też RPM Ultrazorda.

Sekwencja MorfującaEdytuj

Żeby się transformować, Dillon i Ziggy muszą włożyć do morferów Sygnały Mocy i poruszyć wajchę skrzyni biegów. Ta dwójka również są połączona z DNA Operatorów, a ich komendą głosową jest również "RPM, zbrojenie!". Tak jak poprzednia trójka, Zielony i Czarny również "jadą" przez panele, które tworzą kombinezon, ale sama trasa jest bardziej dynamiczna, a do tego jest ostry zakręt, na którym muszą przejść przez panel. Na końcu trasy, "zatrzymują się", kiedy na ich kombinezony zostaną nałożone pasy oraz hełm.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki