FANDOM

Super Zeo Megazord był drugim Megazordem Zeo Rangersów. Powstawał on z połączenia pięciu Super Zeozordów (ang. Super Zeozords) otrzymanych od Treya z Triforii.

Super ZeozordyEdytuj

Super Zeozordy zostały ofiarowane Rangersom przez Treya tuż po tym, jak przekazał swoje moce Jasonowi. Na pożegnanie dał Rangersom triforiański skarb - Klejnoty Super Zeo, o których Zordon sądził, że zostały dawno temu zagubione. Super Zeozordy mają humanoidalną budowę, zaś do walki używają broni przypominających uzbrojenie Rangersów. Super Zeozordy nigdy nie zostały zniszczone.

Super Zeozord IEdytuj

Zord Zeo Rangersa I ze środkiem w kształcie różowego koła. Uzbrojony jest w tarczę. Formuje stopy Super Zeo Megazorda.

Super Zeozord IIEdytuj

Zord Zeo Rangersa II ze środkiem w kształcie pionowego, żółtego znaku równości. Uzbrojony jest w parę nunchaku. Formuje głowę, barki i ręce Super Zeo Megazorda.

Super Zeozord IIIEdytuj

Zord Zeo Rangersa III ze środkiem w kształcie niebieskiego trójkąta. Uzbrojony jest w parę tonf. Formuje brzuch i uda Super Zeo Megazorda.

Super Zeozord IVEdytuj

Zord Zeo Rangersa IV ze środkiem w kształcie zielonego kwadratu. Uzbrojony jest w parę toporów. Formuje dolne części nóg Super Zeo Megazorda.

Super Zeozord VEdytuj

Zord Zeo Rangersa V ze środkiem w kształcie czerwonej pięcioramiennej gwiazdy. Uzbrojony jest w szablę. Formuje tors Super Zeo Megazorda.

Formacja, umiejętności i uzbrojenieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Super Zeozordy są najprawdopodobniej oryginalnymi Zordami kompatybilnymi z mocą Zeo, gdyż Zeozordy zostały stworzone przez Billy'ego na początku serii Zeo, zaś te były przechowywane w zaginionych przed laty klejnotach.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki