FANDOM

Sydney "Syd" Drew jest Różowym S.P.D. Rangersem (ang. S.P.D. Pink Ranger) oraz jedną z głównych postaci w Power Rangers S.P.D..

BiografiaEdytuj

Spd-r

Różowy S.P.D. Ranger

Sydney Drew jest młodą dziewczyną, która w 2025 wraz z Bridgem i Skyem należała do pierwszych członków oddziału B. Pochodzi z bogatej rodziny i choć wydaje się być rozpieszczona i czasem za bardzo dbającą o swój wygląd i osobę, w rzeczywistości Syd jest bardzo uczuciowa i zbiera drużynę w całość przy rozsypce. Zanim dołączyła do S.P.D. próbowała rozwijać karierę modelki, piosenkarki i szermierki. Wszystkie te zdolności umie dobrze wykorzystywać w swojej pracy.

Syd jest przywiązana do wygody i swojego dawnego życia. W dniu swych urodzin musiała (ku jej niechęci) wziąć udział w misji z Jackiem, choć chciała zrobić przyjęcie. Podczas misji dowiedziała się, że Jack w ogóle nie pamięta, kiedy się urodził, dlatego pomyślała, że mogliby obchodzić urodziny razem. Ma pluszowego słonia "Orzeszka", z którym śpi od dzieciństwa. Dzieli pokój z Z, z którą początkowo nie mogła się dogadać. Pomimo wielu różnic między nimi, Z i Syd stały się w końcu najlepszymi przyjaciółkami.

Po pokonaniu Troobian i Grumma Syd pozostała w S.P.D.

UmiejętnościEdytuj

Tak jak każdy z oddziału B, Syd posiada paranormalne umiejętności, które odziedziczyła po swych rodzicach-naukowcach biorących udział w projektowaniu uzbrojenia S.P.D.

Syd potrafi zmienić swoje ręce w przedmiot, który przed chwilą dotknęła np. w kamień. Tej zdolności używa głównie w celach ofensywnych. Sztandarowym użyciem tej zdolności jest "Żelazna Pięść" - Syd nosi przy sobie kawałek żelaza by wzmocnić swoje uderzenia pięścią.

OdtwórczynieEdytuj

Aktorką grającą Syd była Alycia Purrot. W polskim dubbingu głosu użyczyła jej Aleksandra Rojewska.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki