FANDOM

Taylor Earhardt jest Żółtym Wild Force Rangersem (ang. Yellow Wild Force Ranger) oraz jedną z głównych postaci w Power Rangers Wild Force.

BiografiaEdytuj

Taylor Earhardt jest pierwszą osobą, która dołączyła do drużyny. Została wybrana przez Żółtego Orła na Żółtego Rangersa.

Wild-zo.png

Żółty Wild Force Ranger

Będąc małym dzieckiem podczas lotu samolotem Taylor widziała Animarię. Od zawsze interesowała się lataniem, więc zaciągnęła się do amerykańskiej marynarki powietrznej, gdzie okazała się być uzdolnioną pilotką i doszła do stopnia porucznika. Podczas pewnego lotu Taylor była świadkiem niezwykłego zjawiska, gdyż koło jej samolotu leciał Zord Żółty Orzeł. Postanowiła polecieć za nim i rozbiła się w Animarii, a następnie odnalazła księżniczke Shaylę, która zaoferowała jej bycie pierwszym Power Rangersem.

Trening wojskowy uczynił z Taylor rygorystyczną i czasem chłodną przywódczynię skupioną wyłącznie na swojej misji. Liderką Rangersów była do momentu dołączenia do grupy przez Cole'a, który odrzucił jej kodeks zasad Rangersa. Taylor początkowo podchodziła do nowicjusza sceptycznie, jednak z czasem uznała go za dobrego przywódcę.

Po pokonaniu Mistrza Orgów Taylor utraciła swe moce i powróciła do wojska na swe dawne miejsce.

Ciekawostki Edytuj

  • Taylor jest ostatnią żółtą wojowniczką, której japoński odpowiednik jest mężczyzną.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki