FANDOM

Power Rangers Time Force - amerykański serial, dziewiąty sezon serii Power Rangers. Premierowo emitowany był na kanale Fox od 3 lutego - 17 listopada 2001. Liczył 40 odcinków.

W Polsce serial był pierwszy raz emitowany w 2002 na kanale Fox Kids (później Jetix) i doczekał się wielu powtórek. Jest to pierwsza część Power Rangers z polskim dubbingiem.

FabułaEdytuj

W roku 3000 istnieje już możliwość podróżowania w czasie. Do ochrony historii została powołana specjalna siła policyjna o nazwie Time Force. Po wielu próbach Time Force udaje się złapać mutanta-kryminalistę zwanego Ransikiem, który zostaje skazany na zamrożenie. Do więzienia ma eskortować go czwórka oficerów Time Force - Jen, Katie, Trip i Lucas. Jednakże dzięki fortelowi Ransik daje radę uciec z konwoju. Przestępca zabija Czerwonego Rangersa i chłopaka Jen - Alexa, a następnie wraz ze swoim gangiem przenosi się do roku 2001. Czwórka jest zmuszona podjąć pościg za mutantem i złapać go. Na pokładzie statku odkrywają cztery Chrono Morfery dzięki którym staną się Rangersami. Jednakże do ich aktywacji jest potrzebna piąta osoba, dodatkowo posiadająca DNA Alexa. Drużyna napotyka na Wesa Collinsa, bogatego młodzieńca, który jest uderzająco podobny do Alexa. Od tamtej pory Wes i czterej przybysze z przyszłości muszą powstrzymać Ransika i innych przestępców.

RangersiEdytuj

Czerwony Time Force Ranger AlexWes Collins
Różowy Time Force Ranger Jen Scotts
Niebieski Time Force Ranger Lucas Kendall
Żółty Time Force Ranger Katie Walker
Zielony Time Force Ranger Trip
Quantum Ranger Eric Myers

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

MutanciEdytuj

MaszynyEdytuj

ObsadaEdytuj

Wersja polskaEdytuj

Zobacz teżEdytuj