Fandom

Power Rangers

Mirai Sentai Timeranger

Przekierowano z Timeranger

688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Logo timeranger.jpg
Mirai Sentai Timeranger
Numer 24
Premierowa emisja 13.02.2000 -
11.02.2001
Liczba odcinków 50 + 1 specjalny
Poprzednia seria Kyuukyuu Sentai GoGoFive
Następna seria Hyakujuu Sentai Gaoranger
Adaptacja Power Rangers Power Rangers
Time Force

Mirai Sentai Timeranger (jap. 未来戦隊タイムレンジャー Mirai Sentai Taimurenjaa) - japoński serial tokusatsu, dwudziesta czwarta część uniwersum Super Sentai. Jest pierwowzorem serialu Power Rangers Time Force.

Serial emitowano na kanale TV Asahi w latach 2000-2001. Liczył 50 odcinków plus jeden odcinek specjalny.

Fabuła Edytuj

W roku 3000 są już możliwe podróże w czasie. Jednak z powodu przestępstw na tym tle, podróże te zostały zakazane. Powołany został Departament Ochrony Czasu. Czwórka kadetów - Yuuri, Ayase, Domon i Sion - zostaje oszukana przez mafioza o imieniu Dolnero, nieświadomie pozwalając mu dostać się do roku 2000 by popełnić przestępstwa. Na statku czwórka znajduje teczkę z kombinezonami Timerangersów, ale by je aktywować jest potrzebne 5 osób. Kadeci spotykają tubylca Tatsuyę Asamiego, którego wybierają do aktywacji wszystkich pięciu systemów. Po pierwszej walce z żołnierzami Dolnera, Tatsui zostaje odebrany kombinezon, jednak gdy przekonał czwórkę, że każdy decyduje o swojej przyszłości, jego system zostaje mu zwrócony. Ludzie z przyszłości dowiadują się, że mogą wrócić do swoich czasów tylko wtedy, jeśli aresztują wszystkich przestępców. Piątka wypożycza mieszkanie i zakłada firmę pracy dorywczej Tomorrow Research. Niedługo potem grupa odkrywa, że w roku 2000 znajduje się szósty kombinezon. Do niego dostaje się znajomy Tatsui- Naoto Takizawa, który pracuje w firmie ochroniarskiej należącej do korporacji ojca Tatsui. Staje się on szóstym wojownikiem, lecz nie jest członkiem drużyny.

TimerangersiEdytuj

Główny artykuł: Timerangersi
Time Czerwony Tatsuya Asami
Time Różowy Yuuri
Time Niebieski Ayase
Time Żółty Domon
Time Zielony Sion
Time Ogień Naoto Takizawa

Pomocnicy Edytuj

UzbrojenieEdytuj

Główny artykuł: Uzbrojenie Timerangersów

MechaEdytuj

LondarsEdytuj

Główny artykuł: Rodzina Londars

ObsadaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki