FANDOM

Ressha Sentai ToQger (jap. 烈車戦隊トッキュウジャー Ressha Sentai Tokkyuujaa) - japoński serial tokusatsu, trzydziesta ósma część uniwersum Super Sentai.

Serial emitowano na kanale TV Asahi w latach 2014-2015. Liczył 47 odcinków plus jeden odcinek specjalny.

Fabuła Edytuj

Piątka młodych ludzi: Raito, Tokatchi, Mio, Hikari i Kagura posiadają ogromną wyobraźnię, dzięki czemu mogą widzieć i podróżować tajemniczą koleją zwaną Linią Tęczy. Zostają oni wojownikami zwanymi ToQgersami, który pilotując jadące po tej linii pociągi Ressha muszą stawić czoła zagrażającym ludzkości monstrom z Linii Cienia, którymi przewodzi Cesarz Ciemności Zet. ToQgersi podróżują Linią Tęczy po różnych miastach Japonii. Dodatkowo bohaterowie mają jeden wspólny problem - pomimo swojego wieku nie pamiętają nic z wyjątkiem lat swego dzieciństwa i chcą odzyskać swe wspomnienia. Tymczasem zafascynowany światłem Cesarz Zet ma kłopoty ze swoimi podwładnymi. Z czasem do wojowników dołącza potwór Linii Cienia Zalam, który przybiera ludzką postać Akiry Nijino i staje się szóstym ToQgersem.

ToQgersiEdytuj

Toqgersi

ToQgersi w postaci dorosłej i dziecięcej - Tokatchi, Hikari, Akira, Raito, Kagura i Mio

Główny artykuł: ToQgersi
ToQ 1 Raito Suzuki
ToQ 2 Haru "Tokatchi" Tokashiki
ToQ 3 Mio Natsume
ToQ 4 Hikari Nonomura
ToQ 5 Kagura Izumi
ToQ 6 Akira Nijino

Pomocnicy Edytuj

UzbrojenieEdytuj

Główny artykuł: Uzbrojenie ToQgersów

MechaEdytuj

Linia CieniaEdytuj

ObsadaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki