FANDOM

Tori Hanson jest Niebieskim Rangersem Wiatru (ang. Blue Wind Ranger) oraz jedną z głównych postaci Power Rangers Ninja Storm.

BiografiaEdytuj

Ninja-n

Niebieski Ranger Wiatru

Tori Hanson jest surferką i uczennicą szkoły ninja zwanej Akademią Wiatru. Z charakteru jest chłopczycą, jednak jest też bardzo rozważną osobą. Pewnego dnia Tori wraz z dwójką swoich przyjaciół - Shanem i Dustinem po licznych porażkach w nauce postanowili odejść z Akademii, jednak w tym momencie szkoła została zaatakowana przez złego ninję Lothora, który porwał uczniów oraz zniszczył budynek. Szczęśliwie ocalały, choć przemieniony w świnkę morską mistrz Kanoi Watanabe wiedząc o przetrwaniu trójki i podejrzewając, że Shane, Tori i Dustin mogą być potężnymi wojownikami z prastarej przepowiedni posyła po nich swojego syna Cama, który zaprowadza ich do tajnej bazy i następnie ofiarowuje Morfery Wiatru, dzięki którym mogliby oni stać się Power Rangersami i walczyć przeciwko Lothorowi. Tori stała się Niebieskim Rangersem.

Jako Niebieski Ranger Tori jest jedyną dziewczyną w drużynie i włada mocą wody. Specjalizuje się w atakach z jej użyciem np. jest w stanie chodzić w wodzie lub nią atakować. Choć nie jest tak silna jak jej koledzy, to do walki stosuje spryt. Czasem krytykuje też niektóre pomysły jej przyjaciół uważając je za mało rozważne. Ponadto Tori zakochała się z wzajemnością w Blake'u Bradleyu, jednak później odkryła, że jest on Rangersem Gromu razem ze swoim bratem Hunterem. Po tym jak Bradleyowie przeszli na stronę Rangersów Wiatru dwójka zbliżyła się do siebie, jednak nie są w oficjalnym związku.

Podczas ostatecznej walki z siłami zła Lothor pokonał Zordy oraz zabrał zdolność przemiany Shane'owi i pozostałym. Mimo wszystko przy wsparciu uwolnionych uczniów Akademii Wiatru Shane, Tori i Dustin używają mocy swych żywiołów i wrzucają Lothora do Otchłani Zła tracąc swoje moce, lecz ratując świat.

Po zwycięstwie nad złymi ninja Rangersi ukończyli Akademię, zaś Tori postanowiła pozostać w niej jako instruktor.

OdtwórczynieEdytuj

Aktorką grającą Tori była Sally Martin. W polskim dubbingu głosu użyczyła jej Magdalena Krylik, jednak tylko w serii Ninja Storm; w Dino Grzmoci była to Cynthia Kaszyńska, a w Operacji Overdrive Katarzyna Łaska.

Ciekawostki Edytuj

  • Tori jest pierwszą kobietą będącą Niebieskim Rangersem.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki