FANDOM

Święta Bestia Ninja Tsubasamaru (jap. 聖忍獣ツバサマル Seininjuu Tsubasamaru) jest jedną z maszyn używanych przez Kakurangersów i drugim z Trzech Boskich Szogunów, który pojawił się w serialu.

OpisEdytuj

Jest jedynym z Trzech Boskich Generałów, który nie posiada humanoidalnej formy i przypomina zwierzę, a konkretniej białego sokoła, jak również jedynym z nich, który może połączyć się z innym z pozostałych dwóch.

Tsubasamaru pierwszy raz pojawił się w odcinku 23 kiedy drużyna niemalże zginęła zabita przez powiększonego Umibouzu. W tym samym odcinku pokonał go łącząc się z Muteki Shougunem. W odcinku 31 ofiarowuje on Sasukemu do walki z Juniorem mały miecz zwany Hikarimaru.

Połączenia Edytuj

Tsubasamaru może połączyć się z Muteki Shougunem w Super Muteki Shouguna (jap. スーパー無敵将軍 Suupaamutekishougun) lub z Kakure Daishougunem w Super Kakure Daishouguna (jap. スーパー隠大将軍 Suupaakakuredaishougun). W pierwszym przypadku wchodził między ramiona Muteki Shoguna tworząc działka, zaś w drugim doczepiał się do pleców Kakure Daishouguna tworząc skrzydła umożliwiające mu lot.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki