FANDOM

Tygrysozord (ang. White Tigerzord, Tigerzord) to pierwszy zord Białego Mighty Morphin Power Rangera.

Opis Edytuj

Gdy Tommy został obdarzony mocą Białego Rangersa, Zordon podarował mu Tygrysozorda w miejsce Smokozorda. Jest on kontrolowany za pomocą Saby - szabli Białego Rangersa. Podobnie jak Czerwony Smok, Tygrysozord ma dwie formy - zwierzęcą i humanoidalną, jak również może połączyć się z czterema innymi Grzmotozordami.

Tygrysozord został zniszczony wraz z Mega Grzmotozordem przez Rita Ohydnego. Ich destrukcja kosztowała Rangersów utratę ich mocy i poszukiwanie pustelnika Ninjora, który wykuł ich Monety Mocy.

Tryby Edytuj

Tryb Tygrysa Edytuj

Jest to podstawowy tryb tego Zorda. Potrafi szybko biegać i atakować za pomocą potężnego ryku. Jest on też wykorzystywany przez czerwonego smoka w trybie wojownika w charakterze wierzchowca.

Tryb Wojownika Edytuj

Tygrysozord2.jpg

Tygrysozord w trybie wojownika

W tej postaci Tygrysozord przyjmuje formę humanoidalną, przez co może walczyć wręcz i za pomocą miecza. Jest on również wyposażony w ogniste kule którymi strzela we wrogów z paszczy umieszczonej na torsie zorda.

Mega Tygrysozord Edytuj

Kibadaiou.jpg

Mega Tygrysozord

Jest to najpotężniejsza z trzech form Tygrysozorda. W tej wersji łączy się z czterema Grzmotozordami: Lwem, Ognistym Ptakiem, Jednorożcem i Gryfem. Jego bronią jest ostrze umieszczone na jego prawej ręce. Ostatecznie niszczy on wroga poprzez naładowanie ognistego ptaka energią i rzuceniem go w kierunku wroga.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki