FANDOM

Power Rangers w kosmosie (ang. Power Rangers in Space) - amerykański serial, szósty sezon serii Power Rangers, bezpośrednia kontynuacja Power Rangers Turbo. Premierowo emitowany był na kanale Fox od 6 lutego do 21 listopada 1998. Liczył 43 odcinki.

Serial ten stanowi zwieńczenie historii opowiedzianej w pięciu poprzednich sezonach, kończąc tym samym Erę Zordona. Niektóre wątki kontynuowane będą w następnej serii - Power Rangers Zagubiona Galaktyka.

W Polsce serial ten emitowany był w latach 2000 i 2003 w telewizji Polsat.

FabułaEdytuj

Po zniszczeniu Centrum Dowodzenia przez Divatox T.J., Cassie, Carlos i Ashley wraz z Alfą postanawiają wyruszyć w kosmos aby odnaleźć Zordona, który został uprowadzony przez złoczyńców. Tymczasem lider Sojuszu Zła - Mroczne Widmo - do prowadzenia kampanii przeciwko siłom dobra wybiera księżniczkę zła - Astronemę. O wszystkim jednak dowiaduje się Andros, Czerwony Ranger z planety KO-35, który spotyka ziemskich Rangersów na swoim statku. Początkowo Andros nie zamierza z nimi współpracować, jednak po pomocy, jakiej oni mu udzielili, postanawia wziąć ich do swojej drużyny. Zadaniem Kosmicznych Rangersów jest powstrzymanie Astronemy i Sojuszu Zła, odnalezienie Zordona i uratowanie wszechświata.

RangersiEdytuj

Czerwony Kosmiczny Ranger Andros
Niebieski Kosmiczny Ranger T.J. Johnson
Czarny Kosmiczny Ranger Carlos Vallerte
Żółty Kosmiczny Ranger Ashley Hammond
Różowy Kosmiczny Ranger Cassie Chan
Srebrny Ranger Zhane

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

MaszynyEdytuj

ObsadaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki