FANDOM

Power Rangers Wild Force - amerykański serial, dziesiąty sezon serii Power Rangers. Premierowo emitowany był na kanale Fox, a następnie ABC Family od 9 lutego do 16 listopada 2002. Liczył 40 odcinków.

Jest to ostatni (do 2011) serial Power Rangers wyprodukowany przez Saban Entertainment. W połowie emisji cała seria została wykupiona przez Disney.

W Polsce serial nie doczekał się emisji.

FabułaEdytuj

3000 lat temu po ciężkich bojach złe monstra zwane Orgami zostały pokonane przez ludzi z wyspy Animaria, zamieszkałej przez zmechanizowane zwierzęta zwane Dzikimi Zordami. Jednak na początku lat 80. XX wieku głodny zemsty naukowiec - doktor Viktor Adler - dowiedział się o ich istnieniu i spożywając tajemnicze nasiona stał się potężnym Mistrzem Orgów. Dwadzieścia lat później pod wpływem zanieczyszczenia środowiska Orgi przebudzają się. Księżniczka Animarii Shayla zbiera czwórkę ludzi - pilotkę Taylor Earhardt, studentkę Alyssę Enrile, nastoletniego kręglarza Maxa Coopera oraz kwiaciarza Danny'ego Delgado - którzy zostali wybrani przez Dzikie Zordy do walki z Orgami jako Power Rangersi. Do drużyny dołącza Cole Evans, dwudziestolatek mieszkający całe swoje życie w dżungli będąc odnalezionym przez miejscowe plemię, które ofiarowało mu czerwony kryształ z lwem. Nieznający swojej przeszłości Cole staje się Czerwonym Rangersem i musi przystosować się do życia w nowym społeczeństwie, jak również walczyć z Orgami i odkryć prawdę o sobie.

RangersiEdytuj

Czerwony Wild Force Ranger Cole Evans
Żółty Wild Force Ranger Taylor Earhardt
Niebieski Wild Force Ranger Max Cooper
Czarny Wild Force Ranger Danny Delgado
Biały Wild Force Ranger Alyssa Enrile
Ranger Księżycowego Wilka Merrick Baliton

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

MaszynyEdytuj

ObsadaEdytuj

Zobacz teżEdytuj